agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-03-17 | | Groapa de gunoi In fata ochilor sai se intindea o groapa de gunoi . Imagini : casa veche , gradina , figurile estompate ale vecinilor , femeia care se imbatase si era batuta de sot pentru ca zicea el , ,, o femeie de treaba are grija de copii , face curatenie si mancare " . Scena era pe jumatate comica pe jumatate dezolanta . Femeia statea in bucatarie , in genunchi , cu capul in piept , ametita . Sotul tinea in mana o cana cu care o lovea in cap . Poate ca intentiile lui fusesera pasnice la inceput , poate ca ii daduse sa bea apa , crezand ca astfel , ea o sa-si revina din betie . Apoi , probabil se enervase , si incepuse sa loveasca femeia cu cana ,in care inca se mai afla apa , in cap . Femeia statea deci in genunchi cu parul si cu hainele ude . Amintindu-si de scena asta , nu simti nimic . Era si asta o imagine din trecut ca si celelalte si trebuia aruncata la gunoi . Pentru cel care isi amintea nu insemna nimic . Poate ca odata , mai demult , se umflase in pene in fata prietenilor care aveau altfel de amintiri , cu femei si barbati care isi pun tandru mana pe umar , care isi plimba impreuna copiii prin parc , si merg impreuna la cumparaturi tinandu-se de mana . ,, Ha , voi nu stiti ce-s alea batai , voi le vedeti numai la televizor , nu stiti voi ce sunt alea greutati . Saracia genereaza alcolism , alcolismul genereaza batai . Bataile genereaza sange si vanatai . Ce stiti voi ? "
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate