agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-03-19 | |
Am intrat in camera aceea . Inainte de a intra , gazda mea , o veche prietena , imi spusese aproape in soapta povestea celui care locuise si murise acolo . Am intins mana spre clanta . Eram intristat de povestea pe care tocmai mi-o spusese , imi era rusine oarecum sa pasesc inauntru pentru ca intelegeam ca acea camera reprezenta pentru gazda mea un fel de sanctuar . Observasem cu alte ocazii in care venisem in vizita la ea ca , de fiecare data cand vorbea despre persoana care ocupase camera , conversatia o lua razna . De exemplu , intr-o zi imi povestea un episod din copilaria omului respectiv si la un moment dat s-a oprit brusc , fata i s-a inrosit , ochii i s-au micsorat de furie , vocea i s-a ingrosat si mana in care tinea tigara a inceput sa-i tremure . Privind spre un colt al bucatariei , incepu sa vorbeasca de una singura , sau cel putin asa am crezut eu la inceput . ,, Ai facut asta din rautate " , zicea ea , ,, ai vrut sa ma pedepsesti , ai vrut sa ma distrugi .De-asta m-ai chemat pe mine atunci cand te-ai hotarat sa pleci . Eu trebuia sa te gasesc , eu persoana care te-a chinuit cel mai mult . " Apoi incepu sa injure , referindu-se la persoana despre care tocmai imi povestea . Am inteles atunci despre ce era vorba . M-am speriat foarte tare , am intrebat-o daca se simte bine , nu mi-a raspuns ci mi-a aruncat o privire plina de furie , tremura din tot corpul . M-am ridicat sa-i aduc un pahar cu apa dar in momentul in care am intins mana ca sa i-l dau m-a lovit peste mana iar paharul a cazut pe jos si s-a spart . Zgomotul paharului spart ii atrase atentia . Incepu sa rada isteric , apoi , expresia fetei i se schimba brusc si , privindu-ma cu multa tristete , incepu sa-mi povesteasca mai departe . Dupa acest episod , am inceput sa ma tem sa mai merg la prietena mea .
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate