agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2691 .



Anecdote cu bebeluși văzuți deja prin ochelari ỠỠ
proză [ ]

Colecţia: texte umoristice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Tulceanul ]

2011-04-07  |     | 




ỠỠ )1(

Un bebeluș militar, cu figură dârză, îl scoate din ascunzătoare pe-un bebe plângăcios. Îi țipă:
- De ce te-ai speriat, ce plângi așa, cu nasul înfundat și fața la cearșaf?
- Oaaa, oaaa, oaaa, răspunde mai tare acesta.
- Ãăăaaa…, plângi cu sughițuri! – bate din picior primul.
- Îhmrc, tace subit plângăciosul.
- Acum de ce te-ai oprit brusc? Dă-i bătaie. Înainte, marș! Ãștia de la auxiliare au uitat să ne-aducă sticluțele. Þipă odată la ei să le-aducă.
Dar plângăciosul din pătuț:
- Þie nu ți-a rămas puțin pe fundul sticluței? Ce fel de sergent ești dacă n-ai rezerve în raniță? Aș lupta și eu ca lumea dacă mi-ar fi burta plină.


ỠỠ )2(

Un bebe blond se întâlnește cu un bebe brunet. Mămicile își parcaseră cărucioarele lângă aceeași bancă din parc. Când o văzu pe mama brunetă a blondului, brunetul începu să plângă ca din gură de șarpe. Cel blond, dimpotrivă, când o vede pe mama blondă a brunetului, râde cu poftă, face tot felul de mutre, emoticon după emoticon.
Mămica blondă se crede jignită. Ripostează:
- Ce râzi cu hohote? Ai tu de ce râde, n-ai!
La care mămica blondă, care se prinsese, pentru că era mult mai isteață decât cealaltă, o lămuri pe cea brunetă:
- Râde pentru că i se pare c-am fost schimbate de soții noștri la ieșirea din maternitate.


ỠỠ )3(

La operațiunea de tăiere a unghiuțelor, un bebe șmecher tot își strânge pumnul. I se spune să deschidă palma. El se încăpățânează și se ține cu degetele de pled. Maică-sa găsește o soluție: ia o mănușă. Începe să i-o îndese ca să-i intre pe deasupra mânecii. Bebe răsfiră degetele, iar mănușa nu poate să intre.
Profitând că bebe nu s-a prins de șiretlic, maică-sa îi prinde palma cu degetele îndreptate, îi taie unghiile ascuțite ca să nu se mai julească pe față.
- Ce faci, mami, îmi tai unghiile cu mănușa?


ỠỠ )4(

- Ce faci, scumpetea lu’ mama? Þi-e somnică, nu? Ia uite, cum mai caști!
- Hapciu, începe bebe. Hapciu!
- Vai, cred că ți-e friguț. Așa că-ți trebuie o hăinuță mai groasă?
Bebe își strânge buzele, de parcă ar zice: “- Serios?” Și dă semn din cap că nu.
- Ce vrei, copile, ce te-a apucat, nu-i aici destul de cald?
Surioara mai mare a bebelușului o întreabă și ea grijulie :
- Ce faci, mămică? Ce-ți răcești atâta gura de pomană? Vrei să răcești? Îți aduc halatul?


ỠỠ )5(

Înainte de cea de-a doua masă de peste zi, de la nouă dimineața, trei bebeluși discută de zor. Bebe 1 zice:
- Băi, fraților, am sorbit din biberon toată noaptea. Nici nu știu dacă am închis un ochi. S-o fi văzut pe maică-mea cum pica peste mine de-atâta somn…
Bebe 2 replică:
- Cine nu poate! Mie însă mi-au dat o mamă surogat. Și-i curgea laptele…, după ce am mușcat-o, de parcă dădusem cep la canistră!
Bebe 3 se lăudă chiar ca un vânător:
- Ce zevzeci sunteți. Astea sunt lucruri comune, de când lumea. Eu am furat pompa de muls a mamii când a trecut ultima dată să mă alăpteze, noaptea. Am zburat pe la paturi prin toate saloanele și după ce mi-am făcut bine plinul, iată, v-am adus și vouă ca să aveți ce băga în voi ori sub pernă. Dar habar nu mai aveți, că la ora șase v-ați îmbătat de-ați căzut într-un somn, că sforăiați!


ỠỠ )6(

Trei bebei tocmai se născuseră și stând unul lângă altul începură să se mândrească:
- Eu sunt bebiță al mamei! Cât a vrut mama să aibă un băiețel, iar când m-a văzut a leșinat de bucurie…
- Iar eu sunt bebelina lu’ tati. Mami voia să aibă un băiat, dar contează ce vrea tati. Când m-a văzut, era s-o pupe și pe zgripțuroaia aia de moașă, care m-a adus.
Al treilea dintre bebeluși, o fetiță, stătea mai tăcută, mereu cu unghiuțele la ochi:
- Bine că vă bucurați. Eu sunt bebelina decrete-țelina. Pe mine nu m-a vrut mama, nu m-a vrut tata. Doar soții Ceaușescu.
- Păi n-ar trebui să fii mândră că ești fiica președintelui ?
- Vă lăudați, vă lăudați și voi – spuse Victoria decrete-țelina. Uitați-i acum pe ai mei ce griji își fac, că trebuie să se întoarcă acum și pe-acasă, dar le e o frică!... Mie nu mi-e frică, să știți! Eu sunt bebe decrețelul, fiul lui ta’rșu’ președinte. Când a auzit c-am venit chiar pe 22 decembrie, a luat elicopterul! Cu maică-mea adoptivă cu tot.


ỠỠ )7(

Un bebe e în cădiță. Taică-su îl spală pe cap. Din neatenție, când să-l scoată și să-l așeze în pătuț, îl trage puțin de păr. De pe udul prosop întins pe reductor, bebelul își ridică bărbia și-l dojenește:
- Ptiu, iar îmi bagi mâna-n chică. Ai grijă, tati, scăldătoarea nu-i bărbierit, iar mâna ta nu-i aparat de ras ca să mă iei deja pe ceafă!

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!