agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 588 .



Proiect de fericire II
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [anemona005 ]

2011-04-29  |     | 



Iubitele vin pentru a pleca, m-am gândit eu. Aceasta e singura certitudine deprinsă din jocul ăsta, ce-l fac eu, uneori plicticos, alteori incitant, cu viața. Doar ele, singure, știu să te faulteze într-atât încât și cerul ar geme de rușine cumva. Atât de subtil, alteori atât de evident încât și soarele s-ar înneca în apus, pentru totdeauna. Găsesc părăsirea ca pe-o greșeala. Ca pe-un rateu. Arbitrul m-a faultat și mi-a dat penalizare, port cu mine durere, durerea nu ratează niciodată. Fii fericită, m-ai marcat, draga mea ...

Îți amintești, câmpul și cei patru plopi? Mi te ascundeai, iară eu te chemam prin versuri. Obosită, îmi cădeai pe braț. Apropierea pielii tale purtătoare de parfumuri, îmi era fior purtător de viață. Și nu-nțelegeam cum. Acum însă, înțeleg. Ai și tu secretele tale în care eu nu am loc decât pentru a mă mira și atât. Doreai să mă gâdili, eu îmi doream să-ți arăt cerul, să-mi stai întinsă-mi brațe și să-ți arăt cerul.

Acum, e liniște și e pustietate, dar parcă îți aud râsul în surdină. Un mănunchi de flori, zac uscate lângă-o rădăcină. E o poză tristă, e doar alb și negru, ba e chiar mult gri, e o poză proastă, fără de lumină.

Amintirea ta, surâsul tău ce descântă luna, ochii tăi umezi ca florile plouate, mi-au inspirat cântecul. Și totuși, poetul spune că un cântec are un parfum ce durează foarte mult, doar versurile sunt puține. Eu, aș spune, că ești binele precum ești răul meu și nu știu de ce-mi ești sortită așa puțin, așa precum un cântec.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!