agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-07-21 | |
Povestea femeii descurcărețe
Ne aflăm în anul 1982, România pe-atunci comunistă. Securitatea făcea controale sociale, anchete și multe altele. Se descoperă la un moment dat o femeie văduvă, cu un copil care nu avea loc de muncă dar spre mirarea tuturor, se descurca fosrte bine material. Evident, agenții de securitate intră la bănuieli, cercetează și-n cele din urmă merg la femeie s-o interogheze, de precizat fiind că femeia era și arătoasă. -Doamnă, aveți cum să justificați faptul că nu munciți nicăieri iar veniturile dumneavoastră sunt constante? -Sigur! -Anume?! -Din pariuri! -Pariuri? Păi și ce pariați? -Vreți să vedeți? -Da! -Punem pariu pe 1000 de lei că nu puteți face ce face băiatul meu! -Punem! -Bine. Vă invit la mine acasă. Toate fiind zise, securistul pleacă spre locuința femeii. Intră, este poftit să se așeze iar femeia își cheamă băiatul: -Miti dragă, arată-i domnului ce faci tu! -Bine mamă! Băiatul își dă pantalonii jos și își înoadă dintr-o mișcare penisul. Mama zice scurt: -Mia de lei! Securistul: -Mdaaa... La revedere! Morala: cel mai bine e cand o strigi pe mia nu pe „mda”...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate