agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-10-12 | | - Încrederea prea mare în bogăție îl va duce pe om la o trezire amară. Dar poate și spre un plus de înțelepciune. - Dacă omul nu se comportă după legile armoniei care guvernează universul, el de fapt se pedepsește singur. - Bunăstarea materială nu este tot una cu fericirea. - Iubirea este legea de căpetenie în univers - Nu poate omul să păcătuiască atât de mult, cât poate Domnul să ierte, dacă omul se căiește. - Începeți ziua alungând orice urmă de gând rău sau resentiment din mintea și din inimile dumneavoastră. - Muzica este o stare de grație pe care ne-a dăruit-o Dumnezeu. - Bețivul se mai trezește uneori, prostul niciodată. - Când ne îmbolnăvim, ne aducem aminte de Dumnezeu și de moarte. - Noi credem mai mult sau mai puțin că Dumnezeu există, diavolul însă este convins de existența lui Dumnezeu dar nu se căiește, nu face fapte bune și nu se mântuiește. - Dacă este adevărat că linia vieții se află înscrisă în palmele fiecăruia dintre noi, atunci și soarta fiecăruia se află în mâinile noastre. - Când m-a întrebat un copil de ce curg râurile, nu am știut ce să-i răspund. - Confortul prelungit sau permanent este o falsă țintă vieții; el moleșește firea, caracterul omului, face să dispară virtutea și împiedică elanul pentru îmbunătățirea sufletească. - Când oamenii cad din menirea lor, nu-și pecetluiesc fără să știe, propria condamnare? - Conceptele, cuvintele ne dau o imagine foarte aproximativă despre realitatea la care se referă. - Agresiunea contra mediului în care trăim se întoarce întotdeauna împotriva noastră. - Fiecare om poartă în germen sămânța devenirii sale: depinde de el ca să ajungă curat ca un sfânt sau ca un înger sau poate un criminal odios. - Decepțiile provin din prea multele noastre dorințe de pe urma cărora am cules numai iluzii. - Toate gândurile, vorbele și faptele noastre vor sta în preajma noastră la Judecată să ne apere sau să ne acuze. - Pe fiecare dintre noi ne-a înzestrat Domnul cu câte o pereche de aripi de care mulți dintre noi nu ne dăm seama.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate