agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-11-01 | | - Realitatea nu este doar ceea ce vedem noi în fiecare moment al vieții: puncte, linii, suprafețe. În spatele acestora se mai află, cel puțin, încă una la care tânjesc să ajungă sufletele noastre. - Piedicile, eșecurile, obsesiva întrebare: de ce, de ce, de ce? iată scânteia tuturor descoperirilor trecute și viitoare. - Dacă omul se mulțumește numai să mănânce, să bea și să doarmă cu ce se deosebește de un animal care la fel mănâncă, bea apă și... se baligă?! - Conflictele ca dezechilibrare a balanței energetice și trezire a instinctelor primare la nivel individual, războaiele la nivel de națiuni, poartă în ele premizele unor descătușări violente care duc la metamorfoze sociale, politice din cele mai neașteptate. - Dependența orbește rațiunea, puritatea păstrează luciditatea și mărește șansa unei atitudini corecte. - Realitatea este așa cum este dar tragedia începe când omul încearcă s-o închidă într-un concept. ---Realitatea vine de la Dumnezeu, conceptele sunt rodul minții noastre, iată incompatibilitatea. - Starea copiilor este una naturală a fericirii. De ce noi, oamenii maturi, nu suntem în stare să o păstrăm? - Omul nu este niciodată singur. Dumnezeu veghează întotdeauna asupra lui. - Cuvintele fiind supuse unui proces de evoluție, conținutul lor rămâne aproximativ ceea ce duce adesea la o ceartă pe vorbe și nu pe principii și ulterior la mulțime de eșecuri. - Omul bogat sfidează cu opulența și comportarea pe cei din jur pentru că și-a pus speranța doar în bogăția sa, nu în Dumnezeu. - Când văd o casă frumoasă, mă întreb cine a făcut-o. Când aud de o invenție care ușurează munca oamenilor, mă întreb cui aparține. Și lumea aceasta în care trăim să se fi născut de la sine?! - Iubește-i pe oameni, pe toți oamenii dar nu te lua după mersul lumii. - Fericirea nu este o componentă a bogăției ci mai degrabă una a înălțării sufletești.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate