agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-11-02 | |
- În fața omului, în viață, stau numai două drumuri: unul care urcă permanent și altul care coboară permanent; unul care escaladează un munte iar un altul care pare mai ușor dar care coboară continuu.
- Între îndoparea zilnică pântecelui și zborul sufletesc, dumneavoastră ce alegeți? - Feriți-vă de mânie că nu lucrează dreptatea lui Dumnezeu, feriți-vă și de pofte că vă pot coborî mai jos decât animalele. - Doctorul nu vindecă bolnavul fără voia lui. Tot astfel Dumnezeu nu mântuiește pe nimeni cu sila. - Dumnezeu, ca principiu Creator transcedental, este imposibil de perceput cu simțurile omenești. Este foc dar nu numai atât, este duh dar nu numai atât, este iubire dar nu numai atât. - Ce este omul mai mult decât o reflexie efemeră a universului în care trăim? - Lumea ca mister al lui Dumnezeu nu poate să încapă în nici unul din conceptele noastre omenești. - Am întâlnit oameni care sunt în stare să dea sfaturi și lui Dumnezeu iar de primit nu mai primesc de la nici un om. - Am cunoscut oameni bogați, nefericiți și dezamăgiți de propria lor bogăție și oameni săraci pe care Dumnezeu i-a îmbogățit cu harul Său. - Fiecare om a primit din partea lui Dumnezeu unul sau mai multe daruri; tragedia se produce atunci când omul nu și le descoperă și le duce cu el în mormânt. - Știința nu contrazice Biblia ci se află în urma acesteia și o confirmă; ignoranța te depărtează de Dumnezeu, știința te apropie de Dumnezeu; viitorul omenirii se află mai mult sau mai puțin incifrat în textul Bibliei. - Mai mulți oameni au pierit din cauza propriei lor limbi decât de sabia dușmanului. - Așa cum gospodarul alege sămânța cea bună pentru ogorul său, mă gândesc cu teamă la transpunerea acestui principiu în planul creației la nivelul cosmosului. - Toate vietățile au un cap de care ascultă. Toate comunitățile și națiunile au un cap de care ascultă la rândul lor. Și tocmai universul să nu aibă unul?! - Conceptul de artă fără Dumnezeu este ca o pasăre cu o singură aripă. - Divorțul nu e mai mult decât o călătorie în doi pe un vapor care eșuează. - Postul și gândurile bune sunt întotdeauna în armonie, fac trupul mai ușor și dau aripi sufletului. - Fiecare organ din corpul omenesc are rolul și importanța lui dar nu sunt egale între ele. Nu poți să compari importanța piciorului cu cea a inimii; nu poți să compari importanța urechii cu cea a ochiului. Tot astfel e și cu democrația în esența ei, doar ne amăgim că absolut toți, suntem absolut egali în drepturi.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate