agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-11-03 | |
- Cuvintele bune se întorc noaptea să ne mângâie somnul iar cele rele ne aduc coșmarurile.
- Cine te clevetește astăzi, mâine te va disprețui și ocărî - Gândurile mele bune sunt îngerii mei păzitori. - Conștiința ta e Dumnezeul tău, de ce nu vrei să ții cont de ea? - Dacă am ști ce ne aduce clipa următoare, am fi oare mai bine pregătiți sau am deveni mai buni? - Am cunoscut oameni mulțumiți de traiul lor și care se considerau fericiți - dar ei nu trăiau ci vegetau. - Cine e mai tare, acela face legea. Dar numai în favoarea sa! - Fiecare se înalță în viață numai până unde reușește să ajungă. - Cosmosul are un principiu unitar, trăsăturile lui se regăsesc și în structura corpului omenesc. - La un suflet sănătos, rezultă un corp sănătos. La un suflet bolnav, rezultă un corp bolnav pe care în zadar încearcă medicii să-l facă sănătos, ignorând partea sufletească. - O zi cu adevărat bună se cunoaște numai seara - Mult valorează învățătura dar nimic nu întrece bunătatea - Cine trăiește cu gândul numai la viața aceasta, nu o merită pe cealaltă - Primește-mă suflete să-ți slujesc. Lumea aceasta nu e demnă de tine! - Dacă te temi de moarte, caută viața: Domnul e atât de aproape! - Smerenia, cumințenia pământului - Spovedit, cuminecat, nou născut - Nu poate un om să greșească atât cât poate Dumnezeu să ierte, dacă omul se căiește!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate