agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-11-16 | |
- Lăsați râurile să curgă , semințele să dea rod, copiii să se nască și să crească, lăsați viața să-și urmeze cursul, altminteri vom pune în cauză însăși existența noastră ca națiune!
- De multe ori în drumurile vieții, în loc de flori, culegem spini, dezamăgiri și balast care ne îngreunează mersul. - Cine nu se îngrijește în fiecare clipă de sufletul său, se va trezi în fundul unei prăpastii de unde nu va mai putea ieși. - În fața adevărului, forța e mai degrabă o dovadă de slăbiciune. - Cine consideră banul, etalonul suprem al valorii, ținta supremă a vieții, a căzut în capcana lui. - La ce este bună spovedania fără pocăință? Sau suferința fără pocăință? Că nici una, nici alta nu duce la îndreptare. - Cine vrea să se îmbogățească (foarte) repede, să studieze întâi codul penal. - O societate care pune pe stindardele ei fundul femeii, se degradează singură. - Omul este măsura tuturor lucrurilor, măsură a măsurii. - Adevărata muzică este benefică fiindcă ne-a fost nouă dată de sus. De ce se străduiesc oamenii să ajungă la una distructivă, a întunericului? - Când ajunge omul să creadă că nu va fi pedepsit pentru cele rele ale lui, atunci se eliberează toate instinctele, scoate la lumină ce este mai rău în el. - Am auzit de unii năzdrăvani care L-au dat în judecată pe Dumnezeu!!! - Cine pune sufletul înaintea trupului, rareori se smintește. - Porunca ascultării vine de la Cel Bun iar îndemnul nesupunerii, de la cel rău. - Protejați această floare plăpândă care se numește virtute. - Multe insecte bâzâie dar miere nu fac decât albinele. - Cei care sun ultimii la muncă dar cei dintâi la bucate, sunt și cei mai buni de gură. ai puternic decât ea și mă pot opune dacă voiesc într-adevăr. - De ce luna ne arată întotdeauna aceeași față? - Dacă este adevărat că linia vieții se află înscrisă în palmele fiecăruia dintre noi, atunci și soarta fiecăruia se află în mâinile noastre.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate