agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-03-11 | |
..............................................
văd că nu ești pregătit pentru pas imaginează-ți că totuși există un loc ideal pentru o minte normală te-ntreb ești normal în haosul ăsta de anormalitate la naiba ce mai poate fi normal vezi zice cât de nepregătit ești deja e instinct pentru tine raportarea la roata tuturor jururilor tale nici măcar nu asculți întrebarea de-aceea poate pe bună dreptate te crezi un ratat de-aș fi zic o placă de leduri câte îmi trec prin cap întrebări aș fi un joc nebun de lumini te cred zice cu vocea lui calmă și totuși îți bănuiesc potențialul de-aceea te-ajut întrebându-te iară ți-i mintea normală pentru un loc ideal nu te grăbi gândește răspunsul am simțit că mă cheamă recunosc mi-era teamă ca toți ceilalți nu știam cine-i de unde-a venit când și cum a apărut acea jumătate de casă pe coasta râpoasă a malului pârâului secat dumnezeu știe de când dintotdeauna același enigmatic tăcut ce bea ce mănâncă nimeni nu știe și rareori când apare nu mai auzi nici un câine lătrând oamenii se feresc de el și nu știu de ce rău nimănui n-a făcut doar copiii îi dau bună ziua și râd suntem pe terasă jumătați-i de casă și-ar trebui să-i răspund printre dealuri și șesuri risipitele sate cu turlele bisericilor sclipesc în soarele amiezii pădurea și liniștea zării aș fi ipocrit să spun că nu mă simt bine în fotuliu abia zărit nu că-i mic ci pur și simplu conturul îi este un tremur de aer da e bine citit nici eu n-am crezut când mi-a zis ia loc credeam pe podea dar când m-am lăsat ușor am simțit cum aerul a devenit dens capabil să mă susțină să mă panichez da' de unde perfect ergonomic de-i vis mi-am zis cel puțin să-l trăiesc zâmbești îmi zice ai ajuns la răspuns da zic dar habar nu aveam zice bine ai grijă-ți mai spun la ce vrei lumea ți-o faci cum vrei tu gând cu gând realitate de-o oră atât te voi chema de nu vii te las în capcanele tale ce zici alegerea e a ta da sau nu i-am făcut semn cu palma deschisă încă puțin m-am gândit pe creier aveam parcă scris lumea ți-o faci cum vrei tu gând cu gând ăsta-i secretul zic fie ce-o fi m-am ridicat și-am pășit prima senzație a fost c-am intrat într-o lumină puternică cu ochii închiși am clipit nimic întuneric alb ca atunci când cu Lica de mână ne-am ascuns între cerșafurile albe puse la uscat avea mânuța moale moale chicoteam și zulufii mă gâdilau la nas plăcut miroseau a mușețel am trișat am băgat înapoi capul vezi doamne să vadă că e totul ok dar de fapt voiam să știu de mă pot întoarce i-am zâmbit mi-a făcut semn cu mâna du-te primul gând l-am făcut cuvânt și am zis vreau orizont de un metru și s-a făcut eram înconjurat de-o sferă de lumină așa deci și mi-am făcut sub picioare pământ mi-am lărgit orizontul până la soare simțeam o bucurie imensă eu mă bucuram sau fărâma de dumnezeire din mine ce-și retrăia frenezia primordialei creații rând pe rând am făcut totul armonios și curat și mi-am zis acum e timpul să fac chip după asemănare ca o încununare spre slavă dar brusc realitatea trăită și-a spus cuvântul nu nu te voi face doar pe tine iubire și mi-am adus aminte că dacă te voi întâlni te voi primi c-un buchet de mixandre și-am zis și în mâini ele mi-au și apărut și te-am chemat pe nume femeie atunci m-a chemat cu mare părere de rău m-am întors hei cum a fost mi-am șters fața cu mâna mirosea bănuiesc ca și tine-a mixandre pot să mai vin l-am întrebat a zâmbit vino când vrei...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate