agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2014-07-27 | |
că Gia ascultă prea multă muzică și stă prea mult în chat-uri pe facebook. asta îl irită foarte mult pe Vlad. are un cioc destul de mișto și capul ras. acest look modest nu face din el un skin-head, nu face din el un macho.
nici măcar nu mai e poetul atent de la început. de ce, Vlad, omule, de ce? asta o irită foarte mult pe Gia. într-o dimineață i-a făcut, ca de obicei, cafeaua. i-a turnat-o în cana preferată, cea cu văcuță. Vlad a gustat-o, ah, o cafea excelentă. mulțumesc Gia pentru cafeaua asta excelentă și a sunat soneria. o sonerie nouă, bing bang, cumpărată din Baumax. că Gia își dorea un negru și un negru suna în draci la soneria bing bang. că negrul a posedat-o pe masa din bucătărie, chiar sub ochii lui Vlad. a uitat să închidă gura, dar nu a uitat palmele negre despărțind bucile, făcînd loc. de ce, Gia, femeie, de ce? sfîrcurile mari s-au întărit ca niciodată. negrul a plecat fericit, Gia a rămas fericită. Vlad stă cu o cană de cafea în mînă. o cafea de cea mai bună calitate. văcuța nu se potrivește deloc cu atmosfera. e prea veselă. Vlad se uită la Gia care geme-ncetișor. între picioarele ei cîțiva centimetri pătrați de libertate. avioanele se prăbușesc și bombele omoară mai mulți decît cancerul. se poate să nu afli niciodată cum e să privești cerul cu burta deschisă. gîndește-te la asta cînd scrii despre arta miraculoasă. mîine se va întoarce la job. va trage un șut cîinelui, va intra în casă. după ce o va săruta pe buze se va așeza la calculator. ah, ce departe-s zilele. mama Angela îi asculta pe toți. o lacrimă-i lucea trist în colțul ochiului la fiecare vers izbutit. erau toți copiii ei talentați și-i iubea pe toți deopotrivă.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate