agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2476 .



Oameni și iepuri - 2
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [grupex_2007srl ]

2015-02-21  |     | 



Flash:
- Tu nu vezi cum zboară timpul?
- Văd, dă-l dracu!
- Ne trezim bătrâni...
- Ne trezim morți!

O femeie îndrăgostită și însărcinată, irizează. E fosforescentă. Pulsează. Te uiți în ochii ei și-ți spui că la fel trebuie să fi arătat și privirea lui Dumnezeu în clipa în care s-a decis să separe lumina de întuneric.

Frunzuliță de cicoare, curva-i curvă până moare, una-una, pentru Leo, pentru Cabral, Heineken, the original quality, c-așa-i femeia făcută, te iubește și-apoi uită, brewed with natural ingredients, Moods, 5 cigarillos, garantia exclusiva, mamă, pe Sinești, pe magistrală, mergeam cu inim-amară, mă duceam, Doamne, furam, pentr-o curvă ce-o iubeam, nu-ți plângi de milă, încă ești uimit, Dia îți scrie, tu nu te mai faci bine, știe ce zice, te îndrăgostești cu o precizie bolnăvicioasă, fix o singură dată la 20 de ani, iar pe tine te ține vreme îndelungată, ți se spune Duracell, are dreptate, e prea mult pentru o viață de om, i-auzi, mulțumesc lui Dumnezeu, c-a făcut pe gândul meu, pentru Gicu, pentru Maru, pentru Avalon, totul, în fond, nu e decât un mare rahat, viața este o scară, ce te urcă și coboară, pentru Ramon, pentru Sinel, pentru Americanu, arz-o focu ca s-o arză, dar de unde să găsesc, toate sunt pe interes, numai dacă ai putea dansa, pur și simplul, să numeri pașii, chasse from promenade position, sus, din cer în cer, să dansezi când pe unul, când pe altul, left shoulder is quite forward, lift up left hip, when going into outside partner, left side stretches even further, un cer, un cer, alt cer, până la ultimul, îți spui nu că poți ajunge acolo, e un loc unde tu ai fost cu multă vreme înaintea altora și nu mai vrei să te întorci, e extrem de simplu să fii fericit, e suficient să privești într-un suflet și sufletul ăla să privească în sufletul tău, uite, din aceste priviri schimbate când pe furiș, când pe de-a întregul, se naște un alt suflet, micuț, în prima lună arată ca un mormoloc, în ziua a 25-a, inima-i începe să bată, are puls, picioarele și mâinile arată ca niște bobocei, i se formează tubul neural, cum ar veni, apare Dumnezeu și transformă un banal act sexual într-un miracol, îl face pe om după chipul Său. După chipul lui Dumnezeu l-a făcut. Citești: Până la sfârșitul celei de-a doua luni, copilul începe să capete tot mai mult un contur uman, pierzând din aspectul de mormoloc, are o lungime de aproximativ 2,5 cm și cântărește încă mai puțin de 28 de grame, adică suficient cât să poată fi aspirat, prin colul uterin dilatat, medicul introduce în uter o canulă flexibilă din plastic; cu ajutorul unei pompe electrice sub presiune, este aspirată placenta și copilul, care, astfel, va fi rupt în bucăți. Deoarece capul este mai mare, el se detașează de trunchi și va fi sfărâmat cu un instrument special pentru a fi apoi aspirat. Deseori, nu se poate distinge în această grămadă de sânge, resturi de placentă și copil, dacă au mai rămas resturi în uter. Și citești mai departe: Copiii avortați sunt deja în măsură să simtă durere și panică în timpul avortului. Premiun quality, curva-i curvă până moare, una-una, pentru Nelu, pentru Angel, original recipe, as cigarrilhas dannemann sao mundialmente famosas, i-auzi adevărul, c-așa sunt femeile, să-ți mănânce zilele, come walk with me and let go off the way you are going, come talk to me and i'll tell you what's really we're flowing, frunzuliță de cicoare, curva-i curvă până moare, life is much too good, my friend, don't let it end. Viața e un mare rahat. Dance. Dance. Dance.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!