agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-05-24 | |
Alte noi făpturi propuse naturii
Inspirați de creația lui Christian Morgenstern, „Noi făpturi propuse naturii”, cercetătorii britanici din domeniul geneticii au procedat la studii aprofundate și, ajutați de tehnicieni români, au efectuat o serie de încrucișări, cu rezultate spectaculoase. Iată câteva exemple din reușitele lor, obținute prin împerecheri haotic controlate: - Maimuțapul; - Vultursul; - Muscatiul; - Gibondarul; - Pelicangurul; - Șarpelicanul; - Șopârlama; - Dromaderetele; - Broascatârul; - Lăcustapirul; - Bâtlangusta; - Elefantilopa; - Mistruțul; - Gazelanul; - Viperacul; - Râmăgarul; - Dingorila; - Crotalbina; - Dihorca; - Turturicapra - Șacalbatrosul; - Lamacacul; - Egretapirul; - Hârciogarul; - Pitulicioara; - Vidragonul; - Mangustârcul; - Albinagâțul; - Cerberbecul; - Barzăganul; - Fluturenul; - Vrabiepurele; - Iepuricele; - Capratonul; - Lebedelfinul; Încurajați de succes, ca să nu zicem îmbătați de acesta (privilegiul tehnicienilor români), cercetătorii britanici amenință cu noi cercetări, intenționând să atace regnul vegetal. Dar despre aceasta, într-o relatare viitoare. Pentru că tehnicienii români vor fischimbați cu chinezi. Nu știm de ce.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate