agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-01-12 | |
Am aruncat ancora în radă, la Port Said, pe un fel de ceață ciudată, un văl semi-transparent făcut din praf fin de aur si rouă argintie, care fura lucrurilor contururile, până-ntr-acolo încât ele deveneau doar o bănuială. La aterizare, mi-am dat seama fericit că, dacă uiți să-ți lipești lentilele de contact, apoi Port Saidul a rămas același, ca-n "Toate pânzele sus!".
"Gherasime, ancora o cheie la apă!" am strigat, la mișto, filipacului zgribulit - o umbră nesigură, lângă umbra uriașului vinci. "Haa?!" a făcut el surprins, de dincolo de pereții mișcători de ceață... "Chief!? .... please?... " a continuat speriat, așa cum te strigă copiiI, când e întuneric... " Da, măh, sunt aici, dă o cheie la apă..." l-am liniștit. Huruitul lanțului venea ca prin vată - tramvaiele din Sălăjean, iarna, căutându-și șovăielnic liniile îngropate de zăpada căzută peste noapte... *filipac - marinar filipinez (termen cu oarece conotații rasiste, dacă mă iertați...)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate