agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2019-04-14 | | Capul șefului - proiectat pe zid are umbra pătrată. Ciudat, în poza color sunt mai alb decât în cea alb-negru. Inventatorul unei nuci cât gutuia - are capul plin de cucuie. Un brad prost crescut - arată nordul unde vrea mușchiul lui. Anunț: angajez polițist pensionar sa bată nucul. Nedumerită barza cu copilul în cioc: mama-n Spania. Barză în grevă: diurna e aceeaşi, nu mai duc gemeni. Nu prea reuşesc să îmi dresez maimuţa - dar invers merge. Filozofia unui vier obosit: toate e scroafe. Mă întreb: sintagma “credincios ca un câine” are feminin ? Concurs literar între busturi de poeți - juriul format din porumbei. De la bar mă-ntorc noaptea - când sunt libere cele trei cărări. Azi, ca poet sunt terminat: nevasta mi-a păruit muza. Mergând cu soacra prin munți - o fac atentă: uite, altă viperă! Stradă cu polei. Baba se ține bine, ajut o fată. Inundație - lumea vrea să o bată pe paparudă. Bat clopotele. Șomerul se îndreaptă grăbit la slujbă. Nuntă la țară. Mireasa furată acum patru luni. Bătrânul în parc privind o fată - toate sunt trecătoare. Flori de hârtie - caprele groparului nefericite. Ceasornicarul amabil către soacră - e ultimul tău ceas. Teatru-n ruină - pe perete în afiș actorii plouați. Televiziune - un canal chiar miroase corespunzător. Ultimele cuvinte agățat în ștreang: “m-au tras pe sfoară”. Vilă cu etaj - oglinzi pe toți pereții să nu fiu singur. Administrator corect - se culcă doar cu vecine de bloc. Cerșetor la colţ de stradă - sub șapcă opul unui filozof stoic. De Ziua Regelui și a Independenței era MAI cald. La gura sobei - moșul bea țuica rece, nevasta fiartă. Vântul din față - o tânără pe tocuri mi-a căzut cu tronc. Coardă întinsă - cu credință-n cel de sus o alpinistă. Cu măști de noroi - de două ore flirtez cu mama soacră. Mama către fii - la nurori am alegeri anticipate. Soața de senator - divorțez, vreau o altă constituție. Mână de-ajutor - pentru moment unite liniile vieții. Lângă sicriu plâng fostele sale iubiri - îl lasă rece. Autostradă - gropile circulă tot pe partea dreaptă. Eficiență - după luna de miere e-n luna treia. Ajunsă acasă - păpușa gonflabilă începe să își dea aere. N-am bani de rate. Îmi caut altă bancă, undeva în parc.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate