agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 121 .



O lume mică și periculoasă
proză [ ]
crud jurnal de Ziua Copilului

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2024-05-28  |     | 




Marinică, interlop de tobogane, cu pampersul plin și cu mucii până-n pământ, a învârtit butonul cel galben al unui televizor de jucărie din magazia grădiniței în care se refugiase și un uragan de știri prichindelo-infracționale s-a coborât peste lume. *Cică o organizație teroristă de la locul de joacă "Buburuza", condusă de Bibi zis Năprasnicul, un nemilos mâncător de griș cu lapte în vârstă de doi ani, a atacat cu biberoane un leagăn în care se dădeau două gemene nevinovate și le-a supt cu cruzime acadelele de căpșuni. *O rețea de trafic de pufuleți a fost dezarticulată la intrarea în grădinița "Găletușa", procedându-se la opt arestări pentru ora de somn de prânz. *Dată în urmărire generală printre bunici pentru asasinarea a trei țânțari cu o vară înainte, fosta campioană la șotron Ilenuța a fost localizată în parc dar a scăpat ca printre degetele pline de înghețată ale trupelor speciale pe tricicletă conduse de Ionel, Gigel și Petrică, agenți aproape secreți abia ieșiți de pe băncile maternității, aflați în prima lor misiune la peste o sută de metri de casă. *Constituirea unui grupuleț infracțional dezorganizat rău de tot a fost dejucată de polițiștii în miniatură ai secției "Suzeta", care au adormit într-o cofetărie și au pus pe fugă, astfel, trei albine și două viespi ce atentau la sucurile lor cu rază medie de acțiune. *Planul diabolic a două posesoare de fundițe cu origini necunoscute, în vârstă de doi ani și jumătate fix (conform martorilor bunici care le scăpaseră zece secunde din ochi), de a face pipi în lift a fost dat în vileag de doi cetățeni indignați, cu câteva luni mai mari decât ele, care le-au dat afară pentru a face ei pipi în locul lor. *Patru gangsteri proaspăt ieșiți din detenția pântecelor materne au fost văzuți abuzând în public sânii goi ai unor necunoscute superbe, foarte posibil neveste ale taților lor, care nu au depus nicio plângere, încă, cu siguranță amenințate de perverșii grași și lacomi cu râgâituri și gaze abominabile.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!