agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-09-24 | |
-Stiu deja cum ii vom veni de hac pisicutei.
-Nici ala cu coarne nu se apropie de el dar noi..Crezi ca zburam si gata? -Stai putin! Ati auzit de vinatoare? -Numai bine acum o sa fim si cerbi de vinatoare.Coarne mi-a pus nevasta destul -In fiecare an omu organizeaza o vinatoare mai... speciala.. -Ursi polari sau veverite? -Vineaza oameni! -Ceee? -Vineaza oameni! Nu te uita asa la mine ca am dreptate.Angajeaza nefericiti care sa fie vinatul si persoane cu bani care vor sa traga cu arma, sa se distreze.Daca scapa cu viata nefericitul primeste o suma mare de bani.Din fericire sau nefericire nu am auzit sa scape careva pina acum. -Si noi mergem sa vinam sau sa fim vinati? -E destul sa ajungem in apropierea lui.Dupa aceea toate se rezolva. -Hmmmm.. -Cum luam legatura cu ei? -Simplu.Pe net putem face prezentarile, postez ceva ca sa fie atragator si sigur vor cadea in capcana. -Posibil sa cadem noi in capcana si pentru totdeauna. -Si daca nu cade in capcana? -Omu e disperat dupa bani.E disperat sa stringa cit mai multi.E slabiciunea lui care il poate aduce la sapa de lemn.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate