agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-01-02 | |
-Nu mai am munitie!
-Nici eu! -Trecem la lopata ca in 1918? Bunicul meu a luptat cu nemtii in 1916.. -Taci din gura moldovene! Ne-ai bagat in mizerie si acum ai chef de vorba.. -V-am spus cum alergam fetele in raionul Balti? Adica mint fiindca stateau singure, alergau doar asa ca gaina aia care tine la onoarea ei. -Ne inconjoara! Dam de dracu! -Mainile sus! Seful nostru abia asteapta sa va smulga pielea, zise un individ mic de statura si negru ca tuciu. -Tu cine moartea caprioarei mai esti? -Omul care o sa iti puna pielea pe bat si o sa te sareze ca pe porcul de craciun.. -Hai sa mergem! Peste 20 minute. -Caine , caine! O sa te omor! o sa te omor curind! zise Pisica lovindu-l pe Toma cu pumnul.O sa fac mici din tine! Vreau doar sa imi spui unde ai ascuns banii? Banii! Din spatele unei usi maronii se ivi o femeie inalta, frumoasa ,care agita un pistol intr-o mina inmanusata.Se apropie de Pisica si isi aprinse o tigare: Toma facu ochii cit cepele si aproape lesina caci sotia lui statea linga mafiotul care ii cauzase atitea necazuri. -Te miri scumpule?Am fost sotia ta, da! Nu crezi ca te pot omori? -Nu pot.. sa cred... -Nu e nimic de crezut.Esti un nimeni.Niciodata nu ai reprezentat mare lucru pentru mine.Nu credeai ca pot fi rea? Indrepta pistolul catre moldovean si trase odata doborindu-l: -Nu merita mai mult.Era un vierme nenorocit!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate