agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-04-08 | |
A fost o dragoste,a fost un vis..sau poate o fantasma…nici eu nu pot sa stiu exact caci nu stiu de-i adevarat!
A fost…in trecut ceva fantastic,minunat,a fost superb dar nu mai e…caci ai plecat…fara sa-ntorci privirea inapoi tu ai plecat…de ce?ce am facut?sau ce-ai facut?Nu ne iubeam noi oare?Doar luna stie ce-am trait caci ne-a fost martor neincetat! Stau si privesc pe geam…privirea ta divina ma loveste…suspin…ma uit la cer,esti ca un nor care pluteste…acuma esti…iar intr-o clipa zbori…tu nu stii unde,atata doar ca nu-ti intorci privirea… Ochii tai m-au inselat…citeam iubire,dar ai plecat subit…m-ai inselat…de ce?de ce?de ce nu imi raspunzi?De ce pleci de la mine?Ma chinui,incerc sa te-nteleg,sa intru in a ta gandire…caci sufletul tau mi-a blocat intrarea…un zid de gheata nu-l darami pentru oricine…Am devenit anonimat asa-i ?Nu ma cunosti…nu te cunosc…atata doar c-a fost ceva sublim…A fost si nu mai este!S-a dus…asa cum norii fug cand zbor…si se destrama-n zarea-ntinsa! As fi o proasta sa mai sper ca te intorci dar…sper ca,intr-o zi,”a fost” va deveni “prezent” si totul mai sublim sa fie…Si poate-atunci se va topi si gheata…sau poate nu… A fost va deveni prezent…nu cred intr-un miracol caci tu ca vantul ai pierit,atras de-un gand nebun pe care numai tu il stii…pacat ca ai plecat caci eu…eu te iubeam nespus de mult…dar tu…tu n-o stiai!Adio si …ramai cu bine!Caci eu voi continua sa sper ca…a fost va deveni prezent…dar nu cu tine…ca te-am pierdut dar,poate ca,odata,imi voi aminti de tine…si-atunci va fi cu drag…A FOST…
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate