agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-01-24 | |
O cameră mare: 2 bețe de chibrit, 1 bec care pâlpâie, 3 persoane (1 băiat și 2 fete), o sticlă de apă, 2 sticle de whisky, un geam deschis, un termometru, 6 sfârcuri (2 mai mici, 2 mai mari și 2 uriașe).Patru picioare din când în când; 1 chibrit se aprinde, becul luminează o senzație de mișcare, mulțimi de gemete: de frig, de plăcere, de durere, de moarte; o sticlă de whisky adulmecă papilele gustative ale unei femei voluptoase. A doua femeie țipă, în melancolie, plăcerea amorului! Din cauza frigului, mai rămân doar picioarele de omidă ... înțepenite în marmura albastră a podelei. Termometrul pare să simtă o concentrație aspră de atomi – oscilându-și volumul într-un tub capilar.
Se știe că sub o anumită temperatură, sângele nu mai circulă prin vene, vâscozitatea se mărește … la fel și coeficientul de fricțiune! A doua sticlă de whisky, 3 buze pe capătul îngust se întrec spre pieire. Mulțimi de râsete, etape de extaz, 1 idee de gelozie, prima sticlă de whisky se sparge, din trupul uneia sare sânge în cioburi de sticlă … râsete voluptoase dilatate în ideea amăgirii, pe podea sângele se combină cu whisky. Patru picioare și un cadavru (împrăștiate) … câteodată 2 picioare și un cadavru. Whisky-ul curge pe trupuri, dar și venele-l simt, 2 creiere slabe – unul rece, din cauza vântului ce intră dement pe fereastră. O idee, a doua sticlă de whisky se sparge, becul pâlpâie a groază, o moarte plăcută și o femeie voluptoasă care râde. Sânii săi mari cuprind o pictură în sânge. Sticla de apă se sparge de podeaua din marmură roșie, căutând un albastru rece. Chibritul rămas se aprinde și explodează-n aburi de alcool. […]trei cadavre, 2 creiere reci – unul mai cald, 3 sticle sparte, un termometru rece, 6 sfârcuri la fel, un bec spart. O cameră mare, neagră, rece și caldă, roșie și albastră. Un ochi, ce privește peste-o hârtie … tot ce se întâmplă. Ǎsta ești tu!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate