agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-01-29 | |
* Cartea e o conservă. Ca s-o guști, trebuie s-o deschizi.
* Cărțile – trepte spre lumină, scară spre stele. * O operă de artă influențează mai puternic individul, decât realitatea, la care deseori nu reacționează. * Viața dictează gramatica. * Omul când pierde fericirea, atunci îi simte lipsa. * Aceeași temă, dar fiecare o realizează în felul său. * Un savant poate să-l înțeleagă pe un necărturar. Dar nu viceversa. * Câți oameni, atâtea păreri. * Trecutul, istoria este mama învățăturii. * Cel ce se prețuiește mult pe sine, este disprețuit de alții. * Cine se consideră buricul pământului, n-are priză la mulțime. * Unii oameni pe Pământ sunt ca viermii din măr. * Umbra omului – fotografia. * Computer performant cu o capacitate nelimitată de gigabaiți – Homo sapiens. * Părerea ta despre tine însuți e greșită. Ia-o în considerare pe a celora din jur. N-o ignora. Obiectul privit dintr-o parte se vede mai bine. * Oamenii se altoiesc ca pomii. Numai că prin sex.. * Dragostea se înfiripă din poli opuși. * Când ești supraîncărcat, faci mai multe decât în zilele libere. * Omu-i copilul Naturii și nici de cum regele ei. * Ce e mai dulce-n lume? Iubirea. * Ca să devii scriitor, nu-i destul să ai stilou și hârtie. * Forța motrice a omului – speranța. * Și stelele mor. * În numele lui Dumnezeu s-au făcut multe porcării în lume. Păzea: un om de nimic o poate nimici.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate