agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-02-01 | |
* Frunzele dansează, înainte de moarte.
* Cuvintele-s ca aluatul. Faci ce vrei din ele. * Arta perfecționează societatea și invers. * Oameni identici nu-s. * Crucea este silueta omului. * Râurile sunt venele Pământului. * Dacă ai cunoaște viața în prealabil, n-ar fi interesant s-o trăiești. * Viața-i ca un film vizionat o singură dată. * Viața-i o cascadă. Cade de la înălțime. * Nu trăiești după manuale. Viața te învață. * Viața-i o enigmă, ca Universul. * Viața-i țesută din întrebări și răspunsuri. * Societatea actuală e mai superioară decât cele precedente, fiindcă fundamentul ei este tezaurul de cunoștințe acumulat de omenire de la începuturi și până în prezent. * Astăzi ajungem cu mâna la stele, deoarece ne bazăm pe Turnul Babel al secolelor trecute. * Frumusețea edificiului depinde de măiestria zidarului. * Lingura la masă-i poftită * Un singur și același lucru e negat de unii și-i acceptat de alții. * Zicătorile uneori se contrazic, deoarece viața-i o contrazicere. * Soarta de caracter depinde. * Omul după (mutră) fizionomie se cunoaște. * Ochii reflectă caracterul. * Vocabularul muzicii – numai 7 note muzicale. Dar câte melodii faci din ele!.. * Savanții sunt ca albinele. Culeg nectar de pe flori și fac miere pentru alții. * Profesorul seamănă, iar elevul culege.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate