agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-02-08 | |
* Timpul zboară, ceasornicul rămâne.
* Pământul rodește pentru oameni. * Pământul ca o mamă – pe toți îi satură. * Omul și pomul spre lumină tinde. * Au introdus taxe pentru împerecherea animalelor. Degrabă vom achita și respirarea aerului. * Fiecare generație își clădește un Turn Babel al său - cu o treaptă mai aproape de stele. * Viața-i primară, iar arta – secundară. Însă ultima are mai mulți admiratori. * Arta influențează asupra realității și realitatea influențează asupra artei. * Cărțile fără cititor sunt moarte. * Cărțile sunt depozitele gândurilor. * La sesiune studentul colectează autografe de la profesori. * Și animalele se iubesc. * Omul ca spicul. Cel plin - cu capul plecat, cel pustiu – cu musteața-n nori. * Suicidul – capitulare în fața vieții. * Planeta moare când vulcanii se sting. * A căzut o stea din cer, a decedat un astronaut. * Cruce pe cer – rachetă în zbor. * Omul la bine uită de rele. * Gândul dispare, cartea rămâne. * Cartea – tezaurul de cunoștințe al omenirii. * Melodia tratează omul ca pastila. * Moda nouă a fost cândva veche. * Troleibuzele – caretele veacului XX. * Studiem trecutul ca să vedem viitorul.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate