agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1034 .



Ce se mai întâmplă prin lume...
proză [ ]
Cronică de buzunar

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Nuºtiu ]

2008-02-21  |     | 



Prin lume se mai întâmplă multe...
Americanii o pun de un nou război (cu sârbii se pare, că ăștia îs singurii care-s destul de dereglați, sau poate "demni" e cuvântul potrivit, încât să ceară revanșa după ce și-au luat-o în goarnă de la "the land of the free and the home of the brave"). Cu ocazia asta s-ar putea să avem și noi parte de ceva mai multă acțiune și de o halcă mai sănătoasă din friptură, fiind mai aproape de abator. Adică nu spun că Iraqul și Afganistanul nu ne-au săturat, au avut și ele avantaje, cum ar fi că, datorită condițiilor de climă, deși bucata de carne a fost ceva mai micuță, n-a fost nevoie să mai facem focul ca s-o prăjim, dar... Arabii s-au mai potolit (sau poate doar se pregătesc de ceva mai “fabulous” decât la 11 septembrie). Chinezii se înmulțesc, iar în timpul liber se pregătesc să câștige toate medaliile la olimpiadă, nu de alta, dar să vadă lumea minunăție de comunism, cum nu s-a mai văzut până acum. Australienii fac surfing, că la ei e vară. Nemții tac și fac (poate părea că nu fac mare lucru, dar vă spun eu că sigur fac ei ceva, că de aia-s nemți, ca să facă). Africanii mor pe capete de SIDA și de malnutriție. Mutu dă goluri cum dau eu rateuri în dragoste, adică cel puțin odată pe săptămână... Sau e invers, adică Mutu dă rateuri cum marchez eu la capitolul mai sus menționat?? Nu mai știu, una din două oricum e. La englezi probabil plouă, dar ei îs obișnuiți, nu se supără. Brazilienii joacă fotbal pe Copacabana în picioarele goale, ca să nu aibă nisipul în ce să le intre. În Atena, Acropolele continuă să se topească sub ploile acide, așa că dacă vreți să vă faceți poze acolo, acum ar fi momentul... La ruși e mai frig decât la noi, da măcar ei au vodcă mai multă și mai tare... Eheheee, dragii mei.. La noi...
La noi e Selecția Națională pentru Eurovision, și nu întâmplător am scris cu majuscule, având în vedere mirobolanța ce înconjoară acest întreg… spectacol?!? Elodia e tot moartă și Cioacă tot liber. Monica Gabor (atenție!!!) are pagină pe HaiCinci pe bune, cică, nu făcută de vreun fan obsedat (și asta e foarte important de știut). I-am dat și eu un five și un coment de profil ca să nu se spună că am trăit degeaba. Gigi Becali scade în sondaje, dar asta nu prea contează atâta timp cât e în creștere la capitolul care-l interesează cel mai mult (oare care o fi ăla??) și atâta timp cât acuș-acuș prinde topul Forbes (dacă nu l-o fi prins deja de mult... la topuri nu mă pricep) ce mai contează sondajele? Îs apă de ploaie de spălat la sub-braț. Vadim staționează... restu' nu mai știu și nici nu mă interesează. Războiul din campionat se pornește acuș, cu ceferiștii în prima linie. Manelele încep să se demodeze... dar nu vă speriați, că maneliștii n-o să dispară niciodată. Ãștia-s ca gândacii de bucătărie, dacă lovește un asteroid uriaș pământul, tot o să rămână vreo câțiva să mișune printre ruine… Probabil fiindcă au valoare.
Aaa... să nu uit... cică s-a descoperit, spre marea mea ușurare, leacul pentru cancer.. Deci, de-acum înainte, putem să fumăm în voie.. Fumează, lumeee, fără nici o grijă!!! (Pentru cei îngrijorați că n-o să mai aibă de la ce muri, stați liniștiți, că tot timpul se găsește câte o soluție)
Dacă mi-a scăpat ceva din vedere, vă rog să mă scuzați, dar sunt foarte "foarte" în momentul de față.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!