agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-03-17 | |
* Cuvintele – mărgăritarele (bijuteriile) Limbii.
* Cuvântul e mai tăios decât spada. * Cuvintele ca aurul - nu ruginesc. * Cuvintele des utilizate în clișee se prefac. * Și ghetele au limbă. * Fără talent nu faci literatură. Numai onorariu și maculatură. * Părinții trăiesc pentru copii. Iar copiii – pentru copiile lor. * Cu cât vocabularul omului e mai variat, cu atât spiritul lui e mai bogat. * Nu ospătarul aleargă după cel flămând, ci invers – ultimu-i în căutarea hranei * Omul din mizerie hoț devine. * Nevoia pe individ (cu cap) Om îl face. * Lucrurile făcute din inimă au răsunet. * Deseori aceleași idei apar concomitent la diferiți oameni, deoarece mediul e identic. * Orice văzător vede, dar nu orișicare observă. * Casele se aseamănă cu oamenii. Unele – mari, altele – mici; unele frumoase, altele urâte. * Ornicul se oprește, iar Timpul ba. * Timpul curge, Materia se macină (rămâne). * Ziarele de azi – filele Istoriei de mâine. * Dorul – setea spiritului (sete spirituală). * Secolul dezvoltă omul și invers, omul contribuie la progresul secolului. * Dacă dai – (n)ai! * Poți să fii putred de bogat și să nu fii fericit. Dar poți fi fericit fără nici un leuț în buzunar. * Fantezia omului margini n-are. * Cei mai frumoși sunt copiii, în brațele Mamei.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate