agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2624 .



Anxietate
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [lentib ]

2008-06-03  |     | 



Capul îi vâjâie, gândurile i se învălmășesc, mii de ace îi înțeapă corpul.O stare de neliniște îl inundă pe măsură ce se apropie.
Neonul clipește, cufundând holul, când și când, în întuneric.Tocurile pantofilor lovesc ritmic dalele de gresie.Þiuitul se amplifică și își duce instinctiv mâna la ureche.Se răsucește brusc de parcă ar vrea să-și repudieze veștmintele, ele să-și continue înaintarea, învăluind aerul jilav iar el să rămână contemplând acea lentilă, ca un uriaș ochi de bufniță, din spatele căreia își ițește capul și umerii zdrențuiți, o siluetă ce-i seamănă.
Ajuns în fața ușii caută febril cheia.Nu o găsește în buzunarele pantalonilor.O caută în sacoul sport.Aici este? Ba nu, e o monedă.Nu cumva a lăsat ușa deschisă? Apasă pe clanță.Sau a uitat-o în yală când a plecat și i-a luat-o cineva? Face câțiva pași înapoi și aude zgomot de cioburi ce scrâșnesc.Unul i s-a înfipt în talpă.Se apleacă să-l scoată și cheia îi cade din cine știe ce unghere sau pliuri ale veștmintelor.
Înainte de a intra, lipește urechea de ușă.Încăperea parcă absoarbe zgomotele străzii, vânzoleala trecătorilor, șuieratul lichidelor prin arterele clădirii, precum o cutie de rezonanță sau o scoică.
Se tolănește în fotoliu.Își aprinde țigara exact când o mașină de pompieri pune în funcțiune sirena.Amuzat, privește rotocoalele de fum sidefat.Parcă ar fi duhul dintr-o lampă fermecată, își spune și cu un gest parcă studiat în oglindă își pregătește stiloul pentru o noapte albă...

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!