agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-10-12 | |
Basmul cu Aristotel
cu ocazia prezenței la București a lui Gino Sandri, secretarul organizației Prioratul de Sion... Aristotel- Un Făt-Frumos-Tras prin oțel, Călcat în picioare Și aproape de a fi înjunghiat De trei feciori de zmei din Þigănești, Sare din 666, Aleargă ținându-se de ascuțita lui sabie, Urcă scările și ... În sfârșit face un pipi sănătos Și într-o pace sufletească de invidiat Intră în legătură cu internauții... Chat... chat... El o caută pe Cosânziana... Răpită de imperialiștii anglo-franco-americani Și dusă în Afganistan pentru pofta inimii Vitejilor soldați de culoare Nădușiți de călduri și duhoare... Când mai avea puțin din site în site Să dea de Miss-Univers-Basme populare, Nenorocire...criză financiară! Nu mai sunt lichidități pentru gagici Și se vor naționaliza casele și iar vor veni Rușii și comuniștii din Abhazia! Aristotel- Un Făt-Frumos-Tras prin oțel Simte că i-a venit ceasul Și se prepară pentru salvarea omenirii De pe poezie-chat! Citește bine englezește, Vitejii soldați de culoare Nădușiți de călduri și duhoare... Vor apăra Kosovo de sîrbi, ruși și comuniști! Aristotel sare în scuter-rachetă, Deschide personal-computer-portabil Și ...și...o vede pe Consânziana Între Vitejii soldați de culoare Nădușiți de călduri și duhoare... Într-o pace sufletească de invidiat Aristotel- Un Făt-Frumos-Tras prin oțel, Revine cu picioarele pe Pământ, Își dă seama că nu mai e nimic de făcut, Că oricum vor mai fi nenumărate crize și revoluții... Sare din 666, Aleargă ținându-se de ascuțita lui sabie, Urcă scările și ... În sfârșit face un pipi sănătos Și într-o pace sufletească de invidiat Intră în legătură cu internauții... Ha, ha, ha!....
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate