agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-12-08 | | Înscris în bibliotecă de Yigru Zeltil
Când vrei să-l chemi, îl strigi „Bamhalas" și atunci se oprește din continua trepidație a picioarelor, întoarce fața și strâmbă gura într-un surâs. E înveșmântat cu o jachetă ce-i mângăie gambele, cu o pereche de bocanci peste care poartă, din eleganță, galoși. Vara, cu un hârb de pălărie sau un chipiu alb de policeman; iarna, cu o căciulă smolită. Bamhalas agită veșnic mâinile și picioarele, fără să facă nimic. Are o metodă proprie în a-și sufleca mânecile. Poartă manșete de aluminiu și cravată fără guler.
Capul îi este împodobit cu țepi drepți negri. Pentru că doarme în horn - din spirit de conservare - și pentru că își dă ghetele cu vax, e de culoare măslinie. Grație cântarului ce-l poartă între dinți, poate măsura în fiecare zi o porție de surâsuri pentru soția sa Aira. Bamhalas ține mult la înfățișarea lui. Înainte de a porni în oraș, își rade jumătate de mustață, își dă cu negru sub unghii și își anexează un coș de papură la extremitatea mâinii stângi.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate