agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-05-16 | |
Părerea pe mess - teme diverse- învățământul românesc
m.m: am avut ore de la 7 A.V: te cred A.V: și multe fără interes în perspectivă pt. tine m.m: da :sunt unele chiar aiurea: care le-au pus ăștia fără să gândeask A.V: ăsta e învățământul românesc=cultură generală și nu specializări stricte, cel puțin din cls XI-a m.m: mi-au pus orele la materiile la care dau bacu mai mult ultimele A.V: au gândit dar... conservator-retrograd m.m: și până la alea deja ești obosit A.V: un sistem, din multe altele, de kkt m.m: și acum tot e bn dar la primăvară când vor veni căldurile ești terminat A.V: trebuie axat pe aptitudini și dexterități fizice și intelectuale: înțelegi? m.m: da dar asta e tre să ne adaptăm A.V: da' guvernele, unele, au nevoie de tineri cât mai înculți pt a-i manipula cât mai ușor: nu să ne adaptăm ci să ne revoltăm și să schimbăm: mentalități învechite/ retrograde/ nefolositoare individului: că trebuie să gândim pt fiecare individ în parte și nu luat la gramadă ca la: C.A.P : oamenii care gândesc sunt marginalizați, sunt dați la o parte: sunt înserați în sistem numai acei semianalfabeți utili: înțelegi cum stau lucrurile? nu trebuie să mai fim naivi și să acceptăm aceste mizerii m.m: da normal: doar k asta e societatea în care trăim A.V: nu trebuie să ne ,,implementăm''în turmă ci să fim noi înșine o valoare intrinsecă în societate: trebuie să vrem s'o schimbăm: ca să ne fie bine nouă și copiilor noștrii: dacă ne complacem în mocirla asta... suntem deja ratați în societate, chiar dacă noi în sine suntem valori: ești de acord cu mine? m.m: da: dar ai văzut dovada la alegeri A.V: nu trebuie să ne pregătim să schimbăm din temelii toate sistemele publice din țară: învățământ, cultură, sănătate, etc: administrație de stat...: păi asta zic; să nu mergem în turma: să avem spirit înnoitor și voința de a-l face: practic: asta e cu învățământul: nostru: dacă aș avea din nou șansa de a fi elev...: dar sper că atunci când termin facultatea să putemt face ceva care să schimbe un sistem în care voi intra: administrativ, în spetză: de stat: tu ,, ce vrei să te faci când vei fi mare?'' m.m: deocamdată să iau bacu și să intru la facultate A.V: clasica și stupida întrebare m.m: și după mai vedem A.V: păi tocmai: ce faci? m.m: administrație publică: la ASE A.V: asta arată dezorientarea voastră : bun : de ce? : să iei spagă și să ai un salariu sigur și un ,,loc călduț'' până la pensie? : sau vrei să faci ceva ? m.m: acum chiar nu mă gândesc la nik altcva A.V: păi e și nu e bine m.m: măcar să intru eu la fac și mai văd eu A .V: dar nu e vina ta/ voastră m.m: numai când văd cât am de învătzat îmi vine rău A.V: lasă că nici eu nu am învățat tot ce mi se dătea A.V: am învățat numai ce am crezut eu ca îmi va folosi în viața m.m: păi mă refer la materiile de bac A.V: da, ok, vbeam la general... m.m: numai la geografie am o carte: de învătzat .................................
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate