agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-07-16 | |
Mâinile tale au atins sufletul meu la început timid, iar apoi lăsând un contur adânc de câțiva centimetri, asemenea urmelor de pași pe nisip. Căpătând curaj, te-ai hotărât să-l modelezi. L-ai așezat pe roata unui olar și l-ai transformat într-un vas în care ai pus cu grijă sentimentele care îi lipseau: siguranța, dragostea. Le-ai dăruit din coasta ta de Adam. Desigur ai fi vrut să dispară incăpățânarea, dar nu era posibil, deoarece ea era deja acolo când te-ai apucat de lucru. Dintr-un anume sentiment ai vrea să-mi ștergi anumite amintiri, fiindcă orice creator vrea să fie original. Sau poate este vorba de un oarecare sentiment de proprietate. Ce nu ți-am spus este însă că ai poposit demult in locul acela care începe cu litera ,,i'' și are trei silabe. De atunci de când pe inelarul meu s-a așezat o bucată de metal galben care nu ruginește niciodata și de care te-ai mirat cât de mic poate să fie atunci când l-ai văzut prima dată. Încercându-l pe oricare dintre degetele tale nu trecea de unghie. Apoi m-am aplecat eu asupra sufletului tău. Am încercat să îndrept suprafețe aspre, dar nu cu dorința de a ajunge la perfecțiune. Și tot așa, la început timid, căci erai ca un melc, apoi cu încrederea pe care ți-o dă timpul petrecut împreună. Se întâmplă ca uneori când mă gândesc la tine în următoarele minute să mă suni. Îmi spui că așa ai simțit. E o reducere a distanței pe care ți-o dă faptul că fiecare dintre noi este într-o anume măsură oglinda celuilalt, căci orice creator dăruiește ceva din sufletul său creației sale.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate