agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-04-03 | |
O rețetă cu care vei reuși să construiești o nouă făptură...o nouă ființă: se amestecă câteva cuvinte care să ajungă la suflet...care să atingă coarda sensibilă a unei femei, cu ceva semne de punctuație, se formează niște propoziții...apoi după ce se mestecă bine, se formează niște fraze care unite dau așa...un text....cu propoziții legate între ele prin înțeles. Apoi dai pe răzătoare totul, pui două lacrimi și un surâs, un praf de drojdie...trezită din uscare, un ou...din multe ce-au rămas, făină...praf stelar, o mină...descrețită, o inimă dornică de iubire. Pui trei ore la dospit. În final ...îi dai o formă...după bunul plac al inimii....frămânți aluatul, îi dai și un comentariu, îl pui apoi la copt....și în final obții...ceea ce ai construit...ceea ce ai vrut să faci...ceea ce ai vrut să realizezi... Rețeta va avea succes dacă așezi lângă ea și un suflet cald care ar dori să însoțească această 9 făptură.....Va fi o reușită deplină...!!!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate