agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-01-19 | | Înscris în bibliotecă de alexandru pop
A fost odată un tâmplar, pe numele lui – Kușakov. S-a dus el odată să-și cumpere clei de tâmplărie.
Era moină și aluneca groaznic. Tâmplarul a fãcut câțiva pași, a lunecat, a cãzut și s-a rãnit la frunte. -Eh! – a spus el, s-a ridicat, s-a dus la farmacie, și-a cumpărat un plasture și l-a lipit pe frunte. Dar abia a ieșit pe stradã și a fãcut câțiva pași, cã a alunecat din nou, a cãzut și și-a rupt nasul. -Ptiu! – a spus tâmplarul, s-a dus la farmacie, și-a cumpărat un plasture și l-a lipit pe nas. Apoi a ieșit din nou afară, din nou a alunecat, a căzut și s-a rănit la față. A trebuit sã se ducã din nou la farmacie și sã-și lipeascã un plasture pe obraz. -Ascultați! – i-a spus farmacistul – dumneavoastră cădeți așa de des și de fiecare dată vă răniți, încât vă sfătuiesc să cumpărați mai mulți plasturi deodată. -Nu, – a răspuns tâmplarul – acum n-am să mai cad. Dar, cum a ieșit afarã, a alunecat din nou, a cãzut și s-a rãnit la bãrbie. -Lovi-l-ar trãsnetul de polei! a strigat el și a dat fuga din nou la farmacie. -Ei, vedeți! – i-a spus farmacistul –. Ați căzut din nou. -Gata! – a strigat tâmplarul – Nu mai vreau să aud nici un cuvânt despre asta! Caută să-mi dai plasturele mai repede! Farmacistul i-a dat plasturele, tâmplarul și l-a lipit pe bãrbie și a plecat acasã. Dar acasã nu l-au recunoscut și nu l-au lãsat sã intre. -Sunt eu, tâmplarul Kușakov! – le-a strigat. -Asta s-o spui lui mutu! i-au răspuns colocatarii și au închis ușa cu zăvorul și cu lănțugul. Tâmplarul Kușakov s-a mai învârtit prin fața ușii, a tras un scuipat și a ieșit în stradã.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate