agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-01-23 | | Înscris în bibliotecă de alexandru pop
Markov și-a dat jos bocancii și, cu un suspin de ușurare, s-a culcat pe divan.
Îi era somn, însã cum închidea ochii, somnul se risipea. Markov a deschis ochii și a întins mâna dupã o carte. Dar l-a cuprins iarãși somnul și, nemaiavând putere sã apuce cartea, Markov s-a culcat din nou. Dar, cum a închis ochii, somnul s-a risipit iarăși, iar mintea a devenit așa de limpede că Markov era capabil să rezolve pe de rost ecuații cu două necunoscute. Markov s-a chinuit mult timp, neștiind ce să facă: să doarmă sau să rămână treaz? În sfârșit, sleit de puteri, prinzând ură și față de camera sa și față de el însuși, Markov și-a îmbrăcat paltonul, și-a pus șapca, și-a luat bastonul și a ieșit în stradă. Adierea rece l-a mai liniștit, i-a îmbunat inima și Markov a simțit dorința să se întoarcă înapoi în camera lui. Abia intrat, a simțit în tot corpul o toropeală plăcută și l-a cuprins somnul. Dar, cum s-a culcat pe divan și a închis ochii, somnul s-a topit într-o clipă. Scos din fire, Markov s-a ridicat dintr-un salt și, fără șapcă și manta, a plecat în grabă spre parcul Taurida.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate