agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-01-23 | | Înscris în bibliotecă de alexandru pop
Koratîghin a sosit la Tikakeev, dar nu l-a găsit acasă.
În acest timp Tikakeev a fost la magazin, unde a cumpãrat zahãr, carne și castraveți. Koratîghin s-a foit un timp pe la poarta lui Tikakeev și tocmai se pregãtea sã lase un bilețel când, deodată văzu că sosește însuși Tikakeev, cu o sacoșă de mușama în mână. -A trecut ora de când stau și te aștept – îi strigă Koratîghin. -Nu-i adevãrat – răspunse Tikakeev – nu e nici un sfert de ceas de când am plecat de acasă. -Asta rămâne de văzut – zise Koratîghin. În orice caz, eu sunt aici de o oră. -Să nu minți – zise Tikakeev. E rușinos să minți. -Prea milostive domn! – spuse Koratîghin. Vă rog să binevoiți a vă exprima cu mai multă grijă. -Consider cã... a început Tikakeev, dar Koratîghin l-a întrerupt imediat: -Dacã dumeata consideri... a zis el. Dar dupã asta Tikakeev l-a întrerupt la rândul sãu: -Las cã n-ai de ce sã te ții așa mãreț! Aceste cuvinte l-au înfuriat așa de tare pe Koratîghin, încât imediat și-a astupat cu degetul o nară, iar pe cealaltă a golit-o drept în Tikakeev. La care Tikakeev a scos din sacoșã ditamai castravetele, cu care l-a lovit pe Koratîghin în cap. Koratãghin și-a dus mâinile la cap, a cãzut și a murit. Iatã ce castraveți uriași se vând în prezent la magazine.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate