agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2001-06-26 | |
Stergea obosita paharele, intrebandu-se daca intr-adevar isi merita soarta, oare chiar gresise atat de mult??
Multa lume, prea multa pentru gustul ei; i se parea ca totul curge atat de lent, precum miere, atunci cand tot ce iti doresti este un cub de gheata pentru a verifica daca esti sau nu sensibil...sistemul imunitar! Hmmm....slaba si creatia asta, la om se referea....slab sistem imunitar! Trebuia sa fie creat astfel incat sa poata alege singura la ce sa fie sau nu imunitara. Ah....un ras oribil ameninta sa ii sparga timpanul...nu era paguba...dar atunci ar fi fost surda si la vorbele de dragoste ce i se sopteau....nu, nu era mare paguba. Situatie comuna, un loc comun, o persoana comuna, un intelect comun...din ce era format comunul acesta?? Nu gasea nici o definitie, si, poate nici macar nu o cauta. "Sesam deschide-te!" si frigiderul o asculta, pe cand ea se apleca sa scoata o cola... "Nota, va rog!"
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate