agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2125 .



Doar o poveste!
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Bendis ]

2003-12-06  |     | 



“Poftim? Ce-ai spus? Te rog să repeți. Nu pricep nimic în toată nebunia asta.” Continui să-mi petrec timpul într-un bar. Îmi dă o stare de liniște; aș putea spune neliniște vitală.
Întorc capul, nu iau în seamă avansurile și îmi văd de drum, cu privirea în pământ. “Da, în fix două minute sunt acasă. Pa!” Și contemplez asfaltul. Caut să nu dau în gropi.
Sâmbătă seara în fața televizorului, cu telecomanda în mână, cu furculița în cealaltă mână – uitând să mănânc – și cu urechile ciulite, în așteptarea unui telefon. Programul TV este jalnic, mâncarea s-a răcit, iar telefonul nu catadicsește să sune.
“Și atunci?”
Stau cu ochii în monitor, sătulă de comentarii și discuții filozofice. Citesc un articol despre viață care mă face să râd. Dar nu e de ajuns! N-aș zice că...nu!
Și începe să se răcească și apa. Iar eu mă frământ în zadar. Nu merită să-mi obosesc neuronii.
Iar acum…stau și îngân câteva vorbe. Citesc un SMS și sting lumina.
Trăiesc în lumea mea, în umbra mea, în peștera mea. Ies din când în când dar prefer să intru înapoi. Culori, puncte, linii, imagini fără sens și într-o ordine haotică…și totuși…dacă le pun cap la cap s-ar putea să iasă ceva. E totul plin de mister!
Barul, televizorul, baia, chiar patul…și Tu…te legi de toate aceste nimicuri din drumul și din viața mea, de toate aceste stări “de plictiseală”…și te pierzi dincolo de oglindă.
Ușa se închide.
“Au trecut mai mult de două minute!”
“M-am pierdut pe drum. M-a furat marea, și luna m-a violat.”
“Haide să mănânci!”
Și toată povestea mea, toate confesiile pe care le-am făcut nopții rămân secrete. Iar seara se termină de cum am trecut pragul și va reîncepe într-un alt episod.
“E târziu…Scoală-te!!!”

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!