agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-04-22 | |
• Primul inventator a fost Dumnezeu. El a brevetat cuplul Adam și Eva.
• Globalizarea e privatizarea, schengenizarea plus internetizarea întregii lumi. • Nu așteptați mană cerească. Ea cade o dată la două mii de ani. • Dacă n-ai aripi, degeaba dai din mâini. • Geniul încalecă Pegasul, iar mediocrul - măgarul. • Clopotul fără limbă e mut. Așa și poporul. • Săracul are dreptate numai în Rai. • Îți dă un ou ca apoi să-ți ia un bou. • Moartea umblă prin lume fără vize. • Cine știe carte are patru ochi, iar cine navighează prin Internet are Ochi de ciclop: cunoaște toată lumea. • Dacă n-ar fi mediocrități, nici n-am bănui că există talente. • Invidia întotdeauna pășește în urma talentului. • Buchiile negre din cărți au luminat omenirea. • Scânteia Fanteziei a aprins făclia Științei. • Scriitorii sunt ca stelele. Nu toți strălucesc la fel. • Nu tot ce se tipărește se citește. • Scriitorul seamănă, iar cititorul culege. • Maxima – pastilă pentru suflet. • Cine seamănă grâu, culege pâine, iar cel ce seamănă cuvinte, culege cultură. • Copiii – xerocopiile părinților. • Democrația de azi adie a junglă. • Tronul împăratului niciodată nu-i liber. • A venit, a furat și s-a dus. • Mai încet, că nu vin chinezii… • Internetul - cea mai performantă sursă de informație. • El cuc, ea – cucoană. • Boul n-are nevoie de minte. Dacă-i bou… • Nimeni n-a văzut lup erbivor și oaie carnivoră. (Dacă lupului nu-i place iarba, nu-i vina poetului...). • Cine fumează, își arde banii și anii. • Televizorul – fereastră în lume. • Timpul n-are frână. • Dacă n-ai cap, vai de pălărie! • Cu Moartea nu faci prietenie. • Biblioteca e mausoleul scriitorilor. • Vorbă multă – bogăția “Telecom”-ului. • Fotografia – umbra omului. • Zeii s-au dus. Creația a rămas. • Iubirea s-a început de la Adam… și Eva. * Dragostea e o diaree. Când te apucă - greu te lasă.. • Calitatea operei nu depinde de marca stiloului. • Cărțile nu se vând la cântar. • Toți oamenii râd și plâng în aceeași limbă. • Viața e un târg. Unii vin, alții se duc. • Viața e un maraton - de la start la finiș. • Toate drumurile duc la cimitir. • A visat lupul că l-a mâncat oaia. • Dinți de minte au și cei proști. • Cine stă – ruginește, cine muncește – lucește. • Dacă la lucru-i șef, acasă soția i-i popă! • Mămăliga și fasolea – bombele “atomice” ale moldoveanului. • Se lăuda norul c-a întunecat Soarele. • Fără talent nu faci literatură. Numai onorar și… maculatură. • Unele își schimbă coafura, dar năravul ba. • A divorțat, că s-a uitat la picioare și nu la cap. • Și-a luat pseudo… nimb. • Unii prind la minte, alții – la burtă. • Numai Moartea nu ia mită. • Câini cu covrigi în coadă nu-s nici în America… • Curcubeul – drapelui Pământului. • Mămăligari din toată lumea, uniți-vă!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate