agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-05-07 | |
Orice asemănare cu realitatea nu este pur întâmplătoare.
- Bună seara, tată. - Bună seara, fiule. Ce făcuși azi, fiule? - Ce să fac, tată? Ia, mă întâlnii cu prietenul meu. - Și, fiule? - Și pusei de-o afacere, tată. - Și cum e, fiule? - 100% eu, tată. - Bravo, fiule. - Săru’mâna. Da’ tu ce făcuși azi, tată? - Ce să fac, fiule, ia, mă întâlnii cu prietenul meu. - Și, tată? - Pusei de-o afacere, fiule. - Și, tată? - 60% eu, 40% el. - Mă, tată, mă, numai atât? Dacă eram eu, făceam afacerea 100% pentru mine… - Deh, fiule, așa îi…sunt mai bătrân, mai prost, nu mă mai duce capul…tu ești tânăr, în plin avânt, poți să câștigi mai mult ca mine, fiule… - Bună seara, tată. - Bună seara, fiule. Ce făcuși azi, fiule? - Ce să fac, tată? Ia, mă întâlnii cu prietenul meu. - Și, fiule? - Și sunt supărat, tată. - De ce, fiule? - Mă certai cu prietenul meu, tată. - De ce, fiule? - Mă dădu afară și nu mai vrea să facă afaceri cu mine, cică sunt hoț, tată. - Deh, fiule…ce să zic eu, că sunt mai bătrân… - Da’ tu ce făcuși azi, tată? - Ce să fac, fiule, ia, mă întâlnii cu prietenul meu. - Și, tată? - Pusei de-o afacere, fiule. - Și, tată? - 60% eu, 40% el. Dacă îți înșeli partenerul social, atunci cu cine mai faci dragoste? Singur?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate