agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-05-21 | |
Florinache asta imi este amic inca din vremurile gangurelii. Din fageda pruncie mi-am dat seama ca este un smecheromaniac incurabil dar il mai tin pe langa mine ca subiect de teza pentru scoala vietii.
Acum cateva luni, intr-o marti, desi stabilisem sa ne vedem miercuri, ii fac o vizita inopinanta: - Sal'tare Flo-ule! Ce mai zice zvoneru'? Noutati!? - Bre, mi-am luat computator. Exploatez internetul. E treaba frate! - Ii zice explorer nu exploated! -Hai ca nu ti la e-caterinca! Te-ai stricat batrane! Search-uiesc dupa cichite. Chat-araie si ym la greu. Am bunghit una de perspectiva si cred ca ma vestesc. -!? adica !? Te vesteti? - Vest frate. Civilizatie. Bag textaraie cu una de prin ... Francofonia. Zi ca-mi scapa... aia cu varza. - Belgia! - Asa coane, Brusseles! Am aburit schengen-ita asta si cred ca o pun de o evadare spre coclaurii europeni. - Care-i urzeala? - Tipesa vrea sotior finut si je s-a dat baiat de comitet. Sunt conoseur ce dracu'! Corect? - Corect, dar concret cum sta treaba? - Dupa ce i-am virusat creierasul cu texte agatamentoase, am dat cu poza. Poza aia buna, de protocol. Aia in tol festiv. Cand ne-am blitzat noi cu palmierii lu' Mazare. Te-am decupat din peisaj ca sa elimin concurenta si... (Rade. Rad si eu de rasul lui) Ata ete! - Da' mandra cum se prezinta? - Cam rubensiana dar ma sacrific pe altarul dragostei. (Rade. Eu nu mai rad ca nu-mi pare a fi rasul lui) - Iti face chemare ? - Chemare? Mi-a facut implorare vericule!. O am la dosar. Ia uite aici... dosarul "Viza blonda"! - Victima e blonda? - Da ma. Toate-s blonde p-acolo. - Alea sunt suedeze. - Nu are conteaza. Asta-i blonda. Golden premium, euro 3 si are niste airbaguri... e-norme europene, calitate occidentala frate! - Si cand pleci? - Apropo de plecat, mergi cu mine la obor? Vand junghiul ala de Pitesti. Sa am si eu p-acolo fise pentru un buchet de crini. -Crini? -Pai da monseur! Mi-am facut temele. Sotioara mea are trompa sensibila la miresme imperiale. Merg la sigur! - Sotioara? - Nu ti-am zis? Ma insor! Cetatenie alea-alea... - Si nu ma inviti! (Rad. Rade si el. Ori de mine, ori de rasul meu) - Hai bre ce dracu', vrei sa te versi p-acolo si sa dai din casa! Las' ca vin la vara cu machineta si dau o bericioaica. Alegi localul. Imi permit ce (bip!) mea! -Ce machineta? - Bai tu esti tranta? Pai n-are belgicoasa bmw septar! - Septar! - Ultimul tip, seria sapte. Mai ia si tu o revista, mai citeste ceva. Zi bre, mergi la obor ca saptamana viitoare o sa privesc din avion la rahatul asta de tara!?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate