agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-06-30 | | -Posta! A venit posta! -Saracu Dumitrescu, nu a primit nici o scrisoare pana acum. Ce nefericit! -Ba primit da a luat-o caporalul, citeste in club la toti gradatii si rade cu hohote. Andrei porni pe scari cu viteza si se opri in dreptul usii cu inima batand ca o pompa.Isi facu curaj si intra in sala: -Ce cauti ma aici? Nu esti la masa? -Am primit o scrisoare si cred ca e la dvs. -Da , e la mine dar nu cred ca ti- voi da.Oricum nu e nimic bun in scrisoarea asta. -Vreau scrisoarea! -Ce imi dai ordine? Gainarul imi da ordine!Am citit-o si eu putin, m-am delectat, cum se zice. Incepu sa rada si arunca scrisoarea jos calcand-o cu bocancul. -Vreau scrisoarea! Va rog frumos! -O vrei? Atunci fa-mi bocancii! Andrei se apleca la picioarele caporalului si incepu sa stearga cu batista bocancul. Drept multumire primi un picior in cap care-l arunca cat colo. -Nu cu batista ba! Cu limba! Tu ce crezi?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate