agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-09-23 | |
-Vrei sa scapi de inchisoare profesore? intreba Pisica jucandu-se cu un cutit de vanatoare imens.
-Daca ies o sa ma omoare oricum.Ma mir cum de am scapat pana acum. -O sa intelegi dupa ce te pun in tema. O sa realizezi de ce esti in viata. -Am fost protejat? De ce? -Nu iti vine sa crezi cata putere am aici, la fel si afara. -Un fel de Dumnezeu? Ce nevoie ai avea tu de mine? -Am nevoie de un om sa sparg o banca. -Nu am auzit prea bine.. -Ai face bine sa auzi daca nu vrei sa te dau pe mana unor baieti veseli. -Eu? -Tu si inca 6 oameni.Ai fost tras la sorti sa participi la actiune.Am actele care va va scoate de aici in cateva secunde , desigur va urma un mic antrenament apoi ridicam marfa. -Adica spargem banca. -Vad ca nu esti prost degeaba.Maine esti liber sa mergi acasa iar sambata te voi cauta eu printr-un telefon. Ar fi bine sa nu dispari din tara ca te gasesc si in gaura de sarpe.Cand primesti telefonul ,te imbraci si iesila sosea. O masina albastra te va lua cam dupa 5 minute. Altceva nu trebuie sa sti. -Si cei care ma cauta? -Vino cu mine! Intr-o incapere prost luminata zacea trei corpuri mutilate si profesorul se apleca intr-o parte de rau ce ii era. -Astia trebuiau sa te omoare in cele mai nasoale chinuri.I-am aranjat eu deci tu imi esti dator , nu ma enerva caci s-ar putea sa iti fac viata un iad.Ce zici? Pisica se invarti putin apoi lua telefonul mobil si suna pe cineva anume. -Nu ma dezamagi profesore! Nu ma dezamagi caci eu sunt regele aici. Toma se intoarse in camera si observa ca nici un coleg nu-l mai sicana ba se uitau frumos la el.Realiza ca scapase dintr-o mare belea ca sa intre in alta.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate