agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-12-11 | |
In spatele ferestrei
Ceru-si plange durerea, Lasand sa curga lacrimi Pentru ale noastre fapte, Curatand tot pamantul De rele si pacate, Aducand rodnicie,, Placuta mangaierea... Stau si privesc in unda Firava,de lumina, A candelei ce arde, Tacuta in perete Ascult la plansul ploii, Cu privirile bete Gandu-mi spre tine-mi zboara In asta umbra fina. Poate ca nu e bine, Dar asta simt acum, Chiar daca tu nu vrei Deloc a ma-ntelege; Nici eu,nici tu,nici altii, Nu fac iubirii lege Eu TE IUBESC!si stii, O stii din totdeauna... A fost frumos o vreme, Plapanda amintire, Caci am crezut ca simti, Ceea ce simt si eu... Si eram fericita Martor mi-e Dumnezeu! Ce repede si simplu Ai uitat a noastra-iubire... Usor iti este astazi, Sa spui c-a mele versuri Ar fi mult mai frumoase De te-as lasa deoparte, Sa-ucid toata iubirea ce-ti port Si-n asta noapte, Sufletu-mi zburde liber Calare pe corbi negri. Spui ca maturitatea, Gandirea,te domina, Ca mergi intotdeauna Manat de ratiune, Asta simteai si-atunci cand Nu gaseai cuvinte-n lume, Sa iti exprimi iubirea Cea plina de lumina? De ce mi-ai spus atatea De nu simteai nimic? De ce n-ai rupt din timp, A iluziei coarda? De ce-ai continuat Tot "TE IUBESC!"in sir In urma ta lasand Doar o natura moarta?...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate