agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-05-27 | |
[ SCENARIU DE SCURT-METRAJ]
Interior . Noapte . Întuneric total . Se aud pași . Pașii se opresc și urmează un moment de liniște . Deodată se aude un scăpărat de brichetă și se aprinde o flacără în lumina căreia se vede un tânăr aprinzându-și o țigară .Trage un fum și, la lumina brichetei, se uită puțin în jur. Se vede un interior dezolant, o clădire părăsită , cu pereții scorojiți și mucegăiți . Flacăra se stinge și se aude un foșnet de hârtii . Bricheta este reaprinsă . Tânărul scoate din buzunar o revistă , se așează pe vine, cu un genunchi pe pământ , pune revista jos și, ezitând , rupe o foaie .Ridică foaia în dreptul ochilor și, cu bricheta într-o mână și cu foaia în cealaltă , stă așa câteva secunde . Pe foaie se vede o femeie goală . TÂNÃRUL : Scuze… Apropie foaia de buze, ca pentru un sărut , apoi o aprinde . Pune foaia aprinsă jos , și răsfoind revista , mai rupe din când în când câte o foaie pe care o aprinde ( trăgând, în tot acest timp, câte un fum din țigara pe care o ține între buze ) . Se oprește din ruptul foilor, și , cu o strângere de inimă, pune toată revista pe foc. Se ridică și merge într-un colț al camerei, unde se află un scaun vechi și aproape rupt. Lovind scaunul cu piciorul , îl rupe de tot și pune lemnele pe foc. Trage adânc din țigară , închide strâns ochii, se clatină pe picioare , își duce mâinile la cap. Scapă țigara, lasă capul în piept și rămâne așa câteva secunde . Ridică privirea, clipește des . Revenindu-și , se duce iar în colțul camerei , unde se află o masă.Scoate din buzunar un pachețel, își pregătește o grămăjoară din praful aflat în el , pe care o și inhalează . Camera pare să se învârtă în jurul lui . Clătinându-se , ajunge lângă perete, rămânând cu fața lipită de el . Scoate din buzunar un marker cu care își desenează conturul pe zid . Cuprins de frenezie, începe să scrie pe perete . Scrie versuri, cuvinte amestecate , aparent fără sens, desenează, etc .Se oprește brusc , lasă markerul să-i cadă din mână . Se lipește de conturul său de pe perete. Mergând cu spatele, se depărtează . Scoate un pistol . Focul se stinge. Se aud 3 împușcături din întuneric . După un moment de liniște , bricheta este reaprinsă . Tânărul stă cu pistolul în mână, iar în conturul său de pe perete se văd 3 găuri de gloanțe . Tânărul lasă pistolul din mână , scoate tot pachetul de țigări din buzunar și îi dă foc , lăsându-l să ardă pe pământ. Scoate apoi un pliculeț și varsă praful din el în foc . Pleacă din cameră . Se poate citi scrisul de pe perete : Obișnuiam să fiu Alex . Acum nu sunt decât un alt junkee . Obișnuiam să am 17 ani . Acum n-am decât 3 ani de dependență. Obișnuiam multe…. Dar toate astea se vor termina …
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate