agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-02-17 | | Gongul este înlocuit prin scâncete de copil în fașă. Cortina se deschide lent pe lateral. Lumină foarte puternică pe scena goală, apoi intensitatea scade gradat până la întuneric mat -- pe parcursul celor 7 minute și 30 secunde. Liniște absolută. Zgomotele, vorbele, și mișcările spectatorilor din sală (cu sau fără știință) se consideră că fac parte din spectacolul propriu-zis. [ Interiorul unui fenomen își asumă, prin extensie paradoxală, exteriorul său. Cu alte cuvinte: îi aparține și ceea ce nu-i aparține! ] Se percep vagi bocete. Pe urmă cortina se-nchide lent. Banda cu aplauze, printre care se deslușește un ușor "bis", "biiis"... și fluierături. Cortina se redeschide iute și se reînchide iute. Din nou aplauze înregistrate, și-același joc sincronizat al cortinei care se redeschide și reînchide din ce în ce mai repede sau mai încet (sugerând actorii care fac plecăciuni către public).
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate