agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Romnesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 38 .



Despre iubire virtutea supremă
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2024-10-23  |     | 



Fără urmă de îndoială iubirea este virtute supremă consfințită de divinitate care reprezintă iubirea absolută.
Fără iubire întunericul ar înghiți lumea, demonii infernului ar pune stăpânite pe rai, s-ar dezlănțui războaiele și toate stihiile universului.
Fiecare om iubește mai mult sau mai puțin, însă cu certitudine iubirea generează și crește calitatea vieții, investiția în iubire nu poate fi risipită în sufletele în care credința este grăitoare.
Iubirea generează stima de sine și încrederea în sine, face imposibilul să devină posibil, face timpul să fie productiv, performant.
Oamenii care generează continuu iubirea necondiționată se situează pe un nivel superior de evoluție, au mereu la îndemână compasiunea, iertarea, toleranța, au un confort interior sporit, nimic nu îi poate opri să cucerească pământul, să asimileze splendorile naturii, să își emancipeze pasiunile contopiți cu arta de a fi, de a coexista cu minunile spirituale universale.
În iubire se reflectă și cerul , pământul și divinitatea, iubirea fiind parte din planul divin, care se extinde precum lumina cu rapiditate în toate ungherele vieții, în toate colțurile planetei pământ, în toate orizonturile universului.
Revoluția ca și reforma iubirii îi trezește pe oameni din somnolență, îi mobilizează să fie energici, creativi, sociabili, uniți într-o singură voință- apărarea existenței de răutate care este aspect demonic.
Acolo unde nu există iubire, se produce numai secetă și uscăciune, moartea este prezentă fără ca să poată fi oprită de la lucrarea de exterminare.
Iubirea este revelația supremă cu ajutorul căreia omul poate dezlega și decodifica secretele, misterele universului și divinității.
Oamenii care au inima plină de iubire sunt liniștiți și împăcați cu destinul, sunt cu siguranță mai sănătoși fizic și psihic, creierul ascultă și pune în aplicare învățăturile inimii generate de iubire.
Omul plin de iubire și bunătate găsește toate ușile deschise în căutarea unei profesii dorite, pentru exprimarea cu pasiune a calităților omenești și profesionale.
Iubirea nu dă greș atunci când își proiectează intențiile , proiectele în lumea vastă mereu setoasă de noutăți care să le trezească interesul, curiozitatea.
Fără iubire și pasiune nu ar exista artele sublime, nu ar exista spectacole, nu s-ar crea produsele care generează fericire.
Iubirea generează fericire la cote maxime, entuziasmul devine totalmente creator formator de virtuți.
Iubirea este un ideal divin este o aspirație iluministă, renascentistă punctată de ilustrațiile libertății.
Iubirea face posibil ca oamenilor să le crească aripi, să străpungă norii să zboare deasupra lor acolo unde viorile luminii stelare cântă mirobolant.
Nimic nu îl împlinește pe om mai mult decât iubirea, care poate fi luată și dincolo de moarte, care face ca sufletul și spiritul să dobândească nemurirea.
Iubirea necondiționată, rațională este cheia eliberării din robia karmică, omul având libertatea să își construiască viața și destinul așa cum dorește.
Nu în ultimul rând iubirea deschide perfect Calea iluminării, pentru ca întunericul din om să dispară definitiv, din conștiință , din suflet și spirit
Iubirea este forța care nu lasă raiul să fie confiscat de infern.
Expresia iubirii este miracolul divin manifestat în oameni, acolo unde există iubire există cu siguranță pace, liniște și armonie, există modalități multiple de realizare pe plan familial, social și profesional.
Iubirea reprezintă succesul în viața celor vii, dăruiți divinității, pentru că fără tăgadă iubirea este arhitectul raiului, în interior cât și în exterior.




.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!