agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ Concursul ”Romeo și Julieta la Mizil”, Ediția a XVIII-a, 2024-2025, Mizil
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2024-10-31 | |
Divinitatea și universul nu îi refuză nici unui om șansa la prosperitate și abundență.
Omul cu gândire pozitivă care pune în acțiune toate abilitățile psihice și spirituale se poate bucura de realizări mari, care generează prosperitate și abundență. Prosperitatea înseamnă în primul rând un mod de gândire, omul nu este sărac pentru că nu are bani, este sărac pentru că nu are visuri mari, perspective, oportunități de împlinire și fericire. Universul deține controlul abundenței și prosperității universale, fiecărui om îi dă după merite, îl răsplătește cu daruri materiale și spirituale conform calităților și virtuților pe care le-a dobândit. Universul și divinitatea vor să vadă oameni fericiți nu deprimați, oameni bogați și nu săraci, oameni sănătoși și nu bolnavi. Realizările depind în totalitate de principii sănătoase, de abilități superioare, de calitatea sentimentelor și emoțiilor. Prosperitatea materială se realizează în funcție de bogăția spirituală, abundența de abilități generează nu târziu abundența financiară, abundența de bucurii și fericire. Atunci când se vrea eliminarea situațiilor grele, negative, omul trebuie să se înconjoare de oameni îndrăzneți, curajoși realizați financiar și material. Cel care vrea să devină bogat, trebuie să aibă prieteni oameni bogați, oameni cu afaceri de succes, oameni care au visuri mărețe, idealuri înalte privind prosperitatea și abundența. Oamenii bogați gândesc total diferit față de cei faliți, oamenii sănătoși gândesc diferit față de cei bolnavi, oamenii optimiști gândesc foarte diferit față de cei pesimiști, văd întotdeauna partea plină a paharului nu pe cea goală, oamenii fericiți gândesc total diferit față de cei oprimați de soartă. Maeștri spirituali, marii vizionari, au afirmat că oamenii foarte bogați în această viață, au avut în viața anterioară mai ales în timpul războaielor multe acte de eroism, de dăruire, de altruism, de iubire necondiționată, aspecte care au determinat universul să le deschidă băncile financiare, să poată cuprinde prosperitatea și abundența maximă. Cu alte cuvinte bogăția materială, financiară este echivalentul bogăției spirituale. Din fericire lumea care se bucură de confort maxim, de opulență, de lux, face multe acte caritate cu organizații de întrajutorare a celor sărmani, a celor cu dizabilități, din nefericire lumea celor sărmani este mai mare decât lumea celor bogați, multe popoare abia dacă ating pragul supraviețuirii, din cauză că bogățiile acelor meleaguri au intrat în patrimoniul celor de la putere, avari, nemiloși, cu mentalitate de dictatori. Cu certitudine oamenii cu gândirea pozitivă, sănătoasă au mereu în schimbare perspective de succes, de prosperitate, le schimbă tonusul, le schimbă modul de acțiune, le ridică moralul și stima de sine la cote înalte. Puterea , energia creatoare este descătușată doar de către cei care au mare încredere în ea dar și în propria persoană.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate