agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-03-18 | |
Iarăși m-a pus ucigă-l toaca să mă duc la film, de a bea am sosit acum cinci minute, așa că:-Ia cronica neamule, e fierbinte!
Filmul pe care vi-l propun astăzi, este un remake al originalului omonim din 1966. Un film produs de Joel Shumacher nu putea fi decât un hit, la timona regizorală s-a aflat Charles Shyer, regizor despre care , mărturisesc nu știu prea multe, dar promit că de acum înainte îl voi urmări cu interes. Filmul începe ca o comedie ușor digerabilă, în care personajul principal Alfie, interpretat de Jude Law, ni se destăinuie în legătură cu viața sa amoroasă plină de aventuri, luându-ne drept complicii săi. Amatorii de comedioare facile pot părăsi sala, fără regretul de a fi pierdut mare lucru, în momentul în care Alfie este părăsit de către prietena sa stabilă Julie, interpretată de Marisa Tomei. În acest moment(aproximativ minutul 45)filmul ia o întorsătură dramatică, sentimentul abandonului îi produce personajului principal o traumă psihosomatică, acesta devenind subit neputincios(ca să nu folosesc cuvântul cu "i"). Devenit pacient în mod fulgerător, Alfie suportă cu stoicism o biopsie, unde altundeva decât la singurul pom din pădure, dacă înțelegeți ce vreau să zic? Furia Crăciunului însingurat îl apropie pe Alfie de o femeie isterică, ce mai era pe deasupra și alcoolică din brațele căreia ni se dă impresia că va fi salvat de către o femeie trecută prin viață, Liz, interpretată magistral de către Susan Sarandon, făceți-mă subiectiv când afirm că Susan Sarandon este magistrală și într-un rol de doi lei! Soundtrack-ul este asigurat de către Mick Jagger(Rolling Stones-dacă mai trebuia să precizez). Întregul film este o lecție de etologie și psihologie, în care ne sunt prezentate ritualuri de vânătoare, dar și de ciubărire, instantanee luate aparent de-a valma din inima tumultosului Manhattan. Din acest film putem afla cum poate un zâmbet topi prejudecățile, cum poate o privire lovi mai tăios decât un pumnal și în final, cum poți poseda tot ce-ți dorești,dar în același timp să-ți pierzi sufletul. (Am și un poster al filmului pe care, din lipsă de mijloace tehnice, l-am pus în pagina de autor, așa că vă rog să nu mă confundați cu Jude Law!)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate