agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-01-21 | |
...Și totuși, plecarea ta n-a rămas neobservată.
În urma-ți s-a rostogolit ghemul firului meu vital, depănîndu-se undeva într-o albie secătuită, lăsîndu-mă boștură de dulceața viselor, dar suprasaturată de reflectări fără noimă și lipsite de culoarea picăturilor de curcubeu. În schimb ți-ai scuturat de pe umeri povara focurilor de artificii ce încercau să se localizeze în durerea de la linguriță. Þi-e mai simplu să-ți înmormîntezi astfel clipele? Nu te acuz, e numai problema mea și ce-ți pasă de încă un deces- atîtea cadavre semănate sub tălpi, în văzduh, în interiorul nostru... Unul mai mult, unul mai puțin... Iar lăstarul înmugurit smuls, nu e o crimă, e doar mijloc de iarnă și cine să ne asigure că ea va lua sfîrșit în țurțurii pulsului tău. Cred că te-ai cuibărit indolent în ninsoarea apatică dintr-un sfîrșit de faur și... acesta e punctul amfidromic a tensiunii arteriale din sfera, deținutul căreia ești...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate