agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-06-26 | |
Daca astazi ca reper,
Am sa iau ziua de ieri Si din tot ce am facut Sa o i-au de la-nceput, S-ar putea dintr-o-ntamplare Sa repet cate ceva Printre care si acela : Sa te fac din nou a mea. Daca toamna in padure Frunzele cazute-n vant, Ar putea sa iti sopteasca Prin fosnire un cuvant… Sau in primavara vietii In oricare ghiocel, Sa apara o petala Ce-ti va plange un inel. Chiar si-n iarna friguroasa Cu un alb mult prea curat, Fulgii sa iti cante ode De iubit pe jos si-n pat... Si in fiecare zi , Ce-am s-o mai traiesc odata, O sa te-ntrupez pe tine In orice clipa uitata . Si-o sa imi asez sarutul De un infinit de ori, Pe-ale tale buze dulci Luminate de fiori. Iar cand mana ta si-a mea Se vor inclesta odata, Vor ramane inodate Pa-n s scurge viata toata. Eu prin tine vad trecutul Langa tine traiesc azi Iar viitorul ce ne-asteapta Sa-l inchidem intr-un "ceas"... Si de fiecare data Cand ceva nu merge bine, O sa dam timpu-napoi Pana unde ne convine . Iar cand bateria noastra In sfarsit nu va mai vrea, O sa dam timpul cu mana: Dreapta ta pe stanga mea...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate